Wybierz region

Wybierz miasto

    "Tak widzę Warszawę" - rusza ogólnopolska kampania promocyjna stolicy

    Autor: naszemiasto@naszemiasto.pl

    2007-10-29, Aktualizacja: 2007-10-30 08:45 źródło: Naszemiasto.pl

    Jutro, tj. 30 października, o godz. 13.00, w holu głównym Pałacu Kultury i Nauki (wejście od ul. Marszałkowskiej), odbędzie się prezentacja kampanii promocyjnej pt.

    Jutro, tj. 30 października, o godz. 13.00, w holu głównym Pałacu Kultury i Nauki (wejście od ul. Marszałkowskiej), odbędzie się prezentacja kampanii promocyjnej pt.: „Tak widzę Warszawę”, która jest efektem konkursu fotograficznego „Mój jest ten kawałek Warszawy”.

    Podczas prezentacji zostaną ogłoszone wyniki konkursu oraz wręczone nagrody 11 autorom wyróżnionych zdjęć. Prace zostały wybrane z blisko 400 nadesłanych fotografii. Zdjęcia na 188 billboardach i 300 citylightach będą pokazywane w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu i oczywiście w samej stolicy. Warszawę promować będą zdjęcia zrobione przez jej mieszkańców, są to fotografie oryginalne i nieszablonowe, odbiegające od wizerunku miasta prezentowanego na pocztówkach, w folderach czy albumach.

    Wyróżnione fotografie i ich autorzy:

    - „Jelonek” - Katarzyna Gągała,
    - „Stare z nowym się nie kłóci...” - Joanna Gers,
    - „Wschód słońca przy Lesie Kabackim” - Paweł Kawecki,
    - „Złapać Zygmunta” – Ela Komarzyska, nagroda specjalna Biura Promocji Miasta,
    - „Nowe szaty dla Syreny” - Kinga Kulon,
    - „Warszawski taksówkarz” - Piotr Margas,
    - „Kocham swoją Starówkę” - Agata Materowicz,
    - „Harmonia” – Michał Materowicz, nagroda specjalna Akademii Fotografii,
    - „Stolica Gate” - Jean-Baptiste Mouton,
    - „Supermarket minionej epoki” - Natalia Pawlak, nagroda specjalna firmy AMS,
    - „Zdumiewająca cisza” - Aleksandra Sudowska.

    Konkurs ogłoszony przez Miasto Stołeczne Warszawy miał na celu promocję stolicy w największych miastach Polski. Jest to możliwe m.in. dzięki wygraniu przez Warszawę, w maju tego roku, konkursu Bramy Kraju w kategorii Najlepsza Realizacja Systemu Informacji Miejskiej. Nagrodą główną była możliwość wykorzystania nośników reklamowych AMS-u za równowartość 150 tys. zł.

    Warszawa została doceniona za spójność informacyjną i graficzną oznakowań miejskich, takich jak: podświetlone mapy, tablice orientacyjne, drogowskazy, tablice z nazwami ulic, tablice pamiątkowe, itp.

    W skład jury konkursu „Mój jest ten kawałek Warszawy” weszli: Maciej Garczyński (firma AMS), Anna Giza (socjolog Uniwersytetu Warszawskiego), Katarzyna Ratajczyk (p.o. dyrektora Biura Promocji Miasta), Wojtek Wieteska (fotograf), Justyna Wojciechowska (artysta plastyk ASP), Andrzej Zygmuntowicz (fotograf).

    Partnerami Miasta w konkursie były Akademia Fotografii i miesięcznik FOTO.

    Informacje o konkursie foto: www.um.warszawa.pl/konkursfoto2007">www.um.warszawa.pl/konkursfoto2007

    Wydział Prasowy Urzędu m.st Warszawy

    Sonda

    Z jakiego środka transportu w mieście najczęściej korzystasz?

    • autobus (35%)
    • samochód (27%)
    • tramwaj (19%)
    • metro (9%)
    • na piechotę (7%)
    • rower (2%)
    • inne (2%)