Warszawiacy przekonali się do mobilnych rozwiązań, dzięki którym mogą bez przeszkód zapłacić za przejazd o każdej porze dnia i nocy. W grudniu 2008 r., po uruchomieniu pierwszej tego typu usługi, sprzedano 4,6 tys. biletów.
Czytaj także: II linia metra w 2013 stoi pod znakiem zapytania. "Metro ma opóźnienia jakieś 70 lat"
Symboliczną granicę 10 tys. sprzedanych sztuk przekroczono po raz pierwszy we wrześniu 2009 r. W marcu 2011 r. z takiej formy zakupu biletu skorzystano już 20 tys. razy. Kolejną granicę – 30 tys. osiągnięto we wrześniu, natomiast już w październiku sprzedaż wzrosła do ponad 37 tys. sztuk.
Pasażerowie w Warszawie mogą obecnie korzystać z usług trzech operatorów (mPay, SkyCash, moBLIET). Za pośrednictwem telefonów można kupować bilety czasowe, krótkookresowe oraz jednorazowe.
Czytaj także: Praga Płn: Ponad 700 miejsc na parkingach P+R
Ogółem (od stycznia do końca października 2011 r.) przez komórkę sprzedano ponad 300 tys. biletów warszawskiej komunikacji miejskiej.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?