Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PioSęki, czyli drzewa przebojów. 7 maja startuje zielona kampania

Andrzej Baranowski
Polskapresse
Zielona kampania startuje 7 maja pod hasłem "PioSęki czyli drzewa przebojów". Wszyscy możemy bezpłatnie odebrać sadzonkę drzewa, a kolejną podarować bliskiej osobie. Zainteresowani mogą również zamówić specjalne, pamiątkowe tabliczki do zamocowania na drzewach, na których umieszczą własną dedykację dla odbiorcy sadzonki.

- Po wielu latach miło będzie wrócić pod „własne drzewo” i przypomnieć sobie uczucia, które były inspiracją do jego posadzenia – zachęcają organizatorzy akcji. Wystarczy złożyć zamówienie na stronie www.naszpark.pl.

Sadzonki będą dostępne do wyczerpania zapasów. Doręczone zostaną bezpłatnie już następnego dnia po zamówieniu do ponad 400 paczkomatów InPost znajdujących się w większości polskich miast. Pierwsze osoby, które zgłoszą się po drzewka, otrzymają egzemplarze z autografami artystów związanych z radiową Trójką. Akcję wspierają m.in. Artur Andrus, Kuba Badach, Edyta Bartosiewicz, Urszula Dudziak, Stefan Friedman, Zbigniew Hołdys, Wojciech Młynarski, Marek Niedźwiecki, Janusz Panasewicz i Jan Pietrzak.

Ponadto z okazji 30-lecia „Listy Przebojów Programu 3” w Alei Radiowej Trójki zostanie posadzony 30-letni klon. Dokona tego Marek Niedźwiecki, Piotr Baron i zespół radiowej Trójki. Sadzenie drzewa odbędzie się w piątek, 27 kwietnia od godz. 11.00 na warszawskiej Agrykoli, w Alei Radiowej Trójki, tuż obok siedziby stacji przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7. Spotkanie będzie relacjonowane na antenie Programu 3.

Zobacz także: Plaża Wilanów: Otwarcie już w najbliższą sobotę [ZDJĘCIA]
- Otacza nas hałaśliwa, betonowa dżungla, dlatego zapraszam wszystkich byśmy budowali zielone aleje i skwery tętniące życiem i… muzyką. Poprosiłem o pomoc gwiazdy muzycznej estrady, które tym razem zamiast odciskać dłonie na tabliczkach wsparły akcję, obdarowując sadzących drzewa specjalnymi dedykacjami i autografami. Bardziej, niż kolejnych betonowych chodników z odciśniętym dłońmi artystów, potrzebujemy świeżego powietrza. Jedno drzewo produkuje tyle tlenu, ile potrzebują dwie dorosłe osoby. Sęk właśnie w tym, by każdy z nas posadził drzewo z dedykacja dla kogoś, kogo kocha. Jeśli tak jak my kochacie muzykę, możecie również dedykować drzewa piosenkom – mówi Jacek Powałka, odpowiedzialny za kampanię.

Inicjatorem kampanii jest inicjatywa społeczna Nasz Park. Organizatorem kampanii jest firma Inforsys, a sponsorem Amica. Partnerem przedsięwzięcia jest firma DrzewkaNaPrezent.pl. Sadzonki wysyłają za darmo Paczkomaty InPost.

Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto