- Kampania jest skierowana głównie do unijnych gości, którzy przyjeżdżają do stolicy na spotkania – mówi Magda Łań z Urzędu Miasta Warszawa.
Projekt składa się z kilku etapów. Już na pokładzie samolotu linii LOT zagraniczni urzędnicy będą mogli zapoznać się z ukazującym się w pokładowym piśmie „Kaleidoscope” plakatem reklamującym miasto. Nawiązuje on do internetowych przeglądarek hasłem „Add to favourites” (Dodaj do ulubionych). Na lotnisku im. Fryderyka Chopina powitają ich bilboardy z tym samym napisem.
Kolejnym etapem jest żartobliwy spot, w którym występują warszawskie pomniki: Syrenki i Fryderyka Chopina oraz Anioła Gabriela z Budapesztu. Zagraniczni goście będą mogli je oglądać na telewizorach w hotelach.
Na urzędowych konferencjach rozdawane będą Warszawskie Informatory Europejskie. Mają one zachęcić do korzystania z turystycznych i kulturalnych atrakcji Warszawy. Zawarto w nich informacje o mieście w języku angielskim, słowniczek podstawowych słów i wyrażeń, a także komiks historyczny. Do informatora dołączono mini-przewodnik dla turystów i komplet pocztówek.
- Warszawa to nie tylko miejsce urzędowych konferencji, ale także miasto turystyczne. Większość urzędników albo zna stereotypy o Warszawie, albo nie wie o niej nic. Do tego nawiązuje promujące kampanię hasło „You are wrong”. Chcemy pokazać, jaka stolica jest naprawdę, przełamać stereotypy i udowodnić, że nie jest tylko miejscem urzędowych spotkań – kontynuuje Łań – Wierzymy, że urzędnicy, którzy teraz odwiedzają miasto służbowo znajdą chwilę czasu na zwiedzanie lub w przyszłości wrócą do stolicy jako turyści – dodaje.
Zobacz spot promujący kampanię "Warszawa wita gości"
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?