Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Awaria w banku. Problemy klientów ING Banku, Pekao, Alior Banku i Millenium

Redakcja
Pixabay.com
Awaria w kilku dużych bankach. Problemu z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz z wykonywaniem przelewów mają klienci ING Banku, Pekao, Alior Banku i Millenium.

Awaria w banku. Problemy klientów ING Banku, Pekao, Alior Banku i Millenium

W poniedziałek (12 grudnia) w kilku bankach, które działają także na terytorium Polski doszło do awarii. Klienci od godziny 12 mają problem z dostępem do bankowości elektronicznej. Niektórym nie działa aplikacja mobilna oraz strona internetowa banku. Pojawiają się również problemy z wykonywaniem przelewów.

Na razie nie znana jest przyczyna awarii.

Awaria w banku ING

Problemy banku zaczęły się około południa. Klienci zgłaszali je także poprzez Facebooka firma. ING odpowiedział zdenerwowanym klientom.

- Około południa występowały problemy z dostępnością systemu Moje ING. Obecnie większość funkcji Mojego ING działa poprawnie. Nie działa historia operacji i analiza wydatków. Pracujemy nad wyprowadzeniem wszystkich błędów - czytamy na Facebooku banku.

Na czym polega błąd? Podczas logowania się do systemu bankowości elektronicznej pojawia się następujący komunikat. "W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu" - można przeczytać w komunikacie w aplikacji mobilnej ING - taki komunikat wyświetla się użytkownikom ING w aplikacji mobilnej

Awaria w banku Pekao

Podobny problem, również od południa, zgłaszają klienci banku Pekao. - Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej - czytamy na oficjalnym profilu banku.

Awaria w banku Alior

Komunikat, w związku z awarią, wystosował również Alior Bank. "Drodzy Klienci, obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w logowaniu do nowej bankowości internetowej. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem dostępu, bardzo prosimy o cierpliwość. Sytuacja nie ma wpływu na transakcje kartowe. Serdecznie przepraszamy za niedogodności!:

Awaria w banku Millenium

Komunikat, za pomocą Twittera, wystosował również bank Millenium.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto