Okazuje się, że uszkodzenia należy zgłaszać na inny numer, niż widnieje na kopertach z listami wysyłanymi przez TP SA.
- Usiłuję przez cały dzień zgłosić awarię, dzwonię i wybieram po kolei numery, które trzeba – tłumaczy Józef Dudkiewicz z Rozpłucia. – Prowadzę ośrodek turystyczny nad jeziorem i to dla mnie problem, że prawie nie słyszę w słuchawce osób, które dzwonią – mówi.
Pan Józef skorzystał z numeru 801 505 505. – Widnieje na kopercie z rachunkiem. Jest przy nim napisane „zadzwoń, jeśli chcesz zgłosić awarię” – tłumaczy.
Sprawdziliśmy numer, na który dzwonił nasz Czytelnik. Pierwsze co można usłyszeć po zadzwonieniu to komunikat, w którym TP SA prosi o cierpliwość ze względu na dużą ilość zgłoszeń o awariach. Później należy wybrać kilka numerów wewnętrznych i dopiero potem czekać na zgłoszenie się konsultanta.
Firma tłumaczy jednak, że awarie należy zgłaszać dzwoniąc na zupełnie inny numer.
– To jest infolinia, przez którą udzielane są porady. Nasi konsultanci tłumaczą tam problemy techniczne i dlatego ich rozmowy długo trwają – informuje Izabella Szum z biura prasowego TP SA.
– Awarie należy zgłaszać pod numerem 19393 – podkreśla Izabella Szum.
Poleciliśmy ten numer naszemu Czytelnikowi. – Dodzwoniłem się i obiecali, że usuną awarię w ciągu 24 godzin – mówi Józef Dudkiewicz. – Podawanie innego numeru na kopertach to wprowadzanie ludzi w błąd – ocenia.
ZOBACZ TEŻ: Liga Robotyki w Lublinie
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?