Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

AZS Politechnika Warszawska bez sponsora! Umowa z 4You Airlines została rozwiązana

azspw.com/Aleksandra Podgórska
Siatkarze Politechniki znów bez sponsora
Siatkarze Politechniki znów bez sponsora Sylwia Dąbrowa/Polskapresse
Na oficjalnej stronie klubu pojawiła się informacja, że siatkarze Politechniki w nadchodzącym sezonie zagrają bez sponsora tytularnego.

Warszawski klub podpisał umowę sponsoringu z liniami lotniczymi na początku czerwca 2014 roku. 4You Airlines miało być sponsorem tytularnym, logo linii miało pojawić się też na koszulkach zawodników. Wydawało się, że wreszcie problemy finansowe AZS Politechniki Warszawskiej odejdą w niepamięć. Tymczasem we wtorek, 29 września, klub poinformował, że zawarta umowa już nie obowiązuje.

Powodem rozwiązania porozumienia są problemy 4You Airlines, o których ostatnio informowały media. Firmą interesuje się prokuratura oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W związku z tym pojawiły się obawy, że sponsor nie wywiąże się z deklarowanych zobowiązań. Zadecydowano więc o zakończeniu współpracy.

- Sylwester Strzylak, prezes 4You Airlines, zwrócił się do nas z prośbą o rozwiązanie umowy. Jego firma ma problemy, o których głośno ostatnio w mediach. Żałujemy, ale rozumiemy tę sytuację - powiedziała Jolanta Dolecka, prezes AZS Politechniki Warszawskiej S.A. w rozmowie z oficjalnym serwisem klubu azspw.com - Jednocześnie pragnę uspokoić, że rozstanie z 4You Airlines nie wywoła w klubie kryzysu. Podpisując umowę z zupełnie nową na rynku firmą, braliśmy pod uwagę różne ewentualności. Również tę, o której teraz informujemy. Nie chcieliśmy ryzykować i zakontraktowaliśmy młodych zawodników - wyjaśniła.

Czytaj też: Siatkarze Politechniki rewelacją Memoriału Ambroziaka. Czy młody zespół namiesza w PlusLidze?

Prezes Dolecka liczy jednak, że uda się w inny sposób rozwiązać zaistniałą sytuację. Dodatkowi sponsorzy są cały czas poszukiwani.
- Pracujemy dalej i podejmujemy rozmowy z kolejnymi firmami. Po zdobyciu przez naszą reprezentację mistrzostwa świata popularność siatówki z pewnością wzrośnie, warto więc wykorzystać marketingowy potencjał naszej dyscypliny sportu - dodała Jolanta Dolecka w rozmowie z azspw.com

Być może potencjalnych sponsorów zachęcą też dobre wyniki stołecznej drużyny w zakończonym niedawno Memoriale Zdzisława Ambroziaka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto