Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Będzie reklama wydarzeń kulturalnych

LOTA
Katowiccy urzędnicy lubują się w przedsięwzięciach promocyjnych. Tym razem jednak na kosztowne zabiegi marketingowe pozyskali całkiem sporą sumę - ponad 560 tys.

Katowiccy urzędnicy lubują się w przedsięwzięciach promocyjnych. Tym razem jednak na kosztowne zabiegi marketingowe pozyskali całkiem sporą sumę - ponad 560 tys. zł unijnej kasy na promocję wydarzeń kulturalnych w mieście. Całkowity koszt projektu pod nazwą "Katowice - miasto wielkich wydarzeń", to ponad 1,1 mln zł.

Za te pieniądze będzie można promować dwanaście wydarzeń, które w przyszłym roku będą się odbywały w naszym mieście. Chodzi między innymi o trzeci katowicki Karnawał Komedii, Festiwal Sztuki Reżyserskiej Interpretacje, Festiwal Jazzowy, Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek "Katowice - dzieciom", Międzynarodowy Festiwal Sztuki Naiwnej "Nikisz - For", Międzynarodowy Letni Ogród Teatralny.

Promocja ma być prowadzona w czterech etapach w miastach aglomeracji śląskiej oraz wybranych miastach wojewódzkich.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto