W listopadzie zakończyła się jesienna edycja warsztatów, w której uczestniczyło niemal 500 przedsiębiorców z 6 największych miast Polski: Lublina, Rzeszowa, Poznania, Katowic, Krakowa i Wrocławia.
Celem Akademii ClearSense jest wspieranie rozwoju branży MŚP. W czasie jednodniowego szkolenia, jego uczestnicy uzyskają niezbędną wiedzę z zakresu e-marketingu, aktualnych trendów oraz zasad budowania strategii obecności w sieci.
W ramach zajęć zostaną omówione dodatkowe ciekawe zagadnienia: zasady prowadzenia komunikacji w Internecie, e-mailing, e-PR oraz jak w pełni wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google™, z której wszyscy
korzystamy.
Uczestnicy dowiedzą się, które elementy e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.
- Akademia e-marketingu organizowana przez ClearSense to nasza próba oswojenia tematu reklamy online. Udowodnimy, że takie pojęcia jak Marketing zintegrowany czy Return on Investment tylko brzmią groźnie. W przystępny sposób pokażemy, jak korzystać z tych zagadnień. Uczestnik naszych warsztatów wyjdzie z praktyczną wiedzą i głową pełną pomysłów na swój plan marketingowy w 2015 roku – mówi Honorata Lemiesz- Przywara, Training & Business Development Manager w ClearSense.
Akademia to doskonała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu, a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych.
Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?