Bilety ZTM kupowane chętniej niż rok temu. Zarząd Transportu Miejskiego zarobił ok. 40 mln
W pierwszych dziewięciu miesiącach 2015 roku korzystający z usług warszawskiej komunikacji kupili łącznie 63,3 miliony sztuk biletów. W analogicznym okresie, rok wcześniej, pasażerowie kupili ich o ponad cztery miliony mniej. Zdaniem ZTM najnowsze wyniki są potwierdzeniem tendencji wzrostowej dotyczącej zakupu biletów. Sprzedaż kartonikowych wzrosła o 7 proc. z kolei cyfrowych - 8 proc. Wartość wszystkich sprzedanych biletów ma wynosić ponad 700 milionów zł.
Najczęściej kupowane są bilety jednorazowe. Ich sprzedaż wzrosła o ponad dwa miliony i w tym roku wynosi 25,3 milionów. Zakupiono więcej także biletów długookresowych. 30-dniowych kupiono o 9 proc. więcej, natomiast 90-dniowych o 7,5 proc. Tych pierwszych zakupiono aż 2,6 milionów razy w przeciągu trzech kwartałów 2015, tych drugich kupiono 870 tys. razy.
Bilety najczęściej kupujemy w biletomatach (41 proc.). Najwięcej „sprzedały” maszyny na stacji w Legionowie oraz na stacjach metra Dworzec Wileński i Młociny. Najmniejszą popularnością cieszy się z kolei zakup przez telefon i internet.
Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?