Albo alkoholowe trunki znikną z okien wystawowych, albo właścicielom sklepów cofną koncesje. Takie pismo dostały sklepy monopolowe na warszawskiej Pradze-Północ. Urzędnicy wyjaśniają w nim, że alkohol za witrynami sklepowymi jest "reklamą spożywania alkoholu".
(...) w terminie do 31 grudnia 2017 r., proszę o zaaranżowanie witryn sklepowych, w których eksponowane są napoje alkoholowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. w taki sposób, aby nie dochodziło do naruszenia ustawowego zakazu reklamy poprzez popularyzację znaków towarowych napojów alkoholowych." - czytamy w urzędowym piśmie.
Dzielnica powołując się na wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego podkreśla, że zmian należy dokonać do 31 grudnia 2017 r.
Czytaj więcej: Bezrobotny w Warszawie? To kobieta po pięćdziesiątce, bez prawa do zasiłku [RAPORT]
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?