Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Rusza call center dla warszawiaków

Basia Woźnica
Widzisz dziurę w drodze albo leżącą stertę śmieci? Zgłoś to do Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Miejskie call center to nowy pomysł ratusza na usprawnienie kontaktu pomiędzy mieszkańcami a urzędnikami. Dzwoniąc pod numer 19115, można zgłosić problem albo dowiedzieć się, w jaki sposób załatwić urzędowe sprawy.

Jednym z najczęściej pojawiających się zarzutów przed referendum był brak komunikacji władz miasta z mieszkańcami. Teraz ma się to zmienić. W pierwszym tygodniu listopada ruszy specjalne Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Siedziba centrum będzie w dawnej dyspozytorni ZTM-u przy ul. Dzielnej, a jego stworzenie będzie kosztowało kilkanaście milionów złotych. Pierwsze pomysły na utworzenie centrum komunikacji z mieszkańcami powstały już cztery lata temu.

- Dzwoniąc pod jeden numer 19115, warszawiacy będą mogli załatwić wiele ważnych dla nich spraw - zapewnia Bartosz Milczarczyk z Urzędu Miasta.

Centrum Kontaktu z Mieszkańcami - jak to działa?

Dzwoniąc do Centrum Kontaktu z Mieszkańcami pod numer 19115, będzie się można dowiedzieć, gdzie i jak załatwić sprawę w urzędzie, jak dojechać np. na stadion albo nawet tego, co grają miejskie teatry.
W Centrum zgłosimy również interwencje dotyczące przepełnionego kosza na śmieci, dziurawego chodnika czy zepsutej huśtawki na placu zabaw. Po zawiadomieniu informacje powinny trafić do odpowiedniego urzędnika odpowiedzialnego za daną dziedzinę. Każdy zgłaszający problem będzie miał możliwość sprawdzenia i dowiedzenia się, jak i kiedy sprawa zostanie załatwiona. Żeby jednak tak się stało, będzie musiał się zarejestrować w aplikacji, podać swój numer telefonu i adres e-mail. – To jest pełne centrum informacyjne, gdzie każdy mieszkaniec może zgłosić zauważony problem – mówi Bartosz Milczarczyk z urzędu miasta. – Warszawiacy nie powinni się zastanawiać, pod jaki numer telefonu zadzwonić, do jakich służb zgłosić dany problem, dlatego uruchamiamy jeden numer telefonu – dodaje Milczarczyk.

Czytaj także: Rezydencje królewskie za darmo. Zamek, Łazienki i Pałac w Wilanowie w listopadzie bez biletów

Centrum Kontaktu z Mieszkańcami będzie działać w systemie dwudziestoczterogodzinnym i będzie obsługiwana przez 70–80 osób. Urzędnicy od kilku miesięcy już przechodzą szkolenia. W dzień dyżurować ma nawet kilkunastu pracowników.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto