Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy wiesz, co to jest marketing sensoryczny?

abcZdrowie.pl
archiwum
Robisz zakupy w tych samych sklepach? Być może uległeś marketingowi sensorycznemu.

Czy podczas robienia zakupów zastanawiamy się, co tak naprawdę wpływa na to, że wybieramy ten sklep a nie inny? Być może, na nasze decyzje zakupowe wpływa tzw. marketing sensoryczny. Jest to pewien sposób przyciągania klienta, który polega na wykorzystaniu wszystkiego, co oddziaływuje na nasze zmysły, a więc muzyka, zapach, obraz. Specyficzny zapach (np. pięknych perfum w drogerii), miła dla ucha muzyka (dostosowana do gustu potencjalnych klientów), dopracowany wystrój – te elementy mają nas zachęcić do zakupów w danym sklepie.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto