Czy podczas robienia zakupów zastanawiamy się, co tak naprawdę wpływa na to, że wybieramy ten sklep a nie inny? Być może, na nasze decyzje zakupowe wpływa tzw. marketing sensoryczny. Jest to pewien sposób przyciągania klienta, który polega na wykorzystaniu wszystkiego, co oddziaływuje na nasze zmysły, a więc muzyka, zapach, obraz. Specyficzny zapach (np. pięknych perfum w drogerii), miła dla ucha muzyka (dostosowana do gustu potencjalnych klientów), dopracowany wystrój – te elementy mają nas zachęcić do zakupów w danym sklepie.
WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl
Wsparcie redakcyjne od:
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?