Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Darmowa kampania PR na przynętę dla biznesu

Monika Karwat Bury, Rzecznik Prasowy PARP
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kusi biznesmenów wizją darmowej kampanii promocyjnej ich e-biznesowego projektu. Wystarczy, że przedsiębiorca zdobył unijną dotację za pośrednictwem PARP.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kusi biznesmenów wizją darmowej kampanii promocyjnej ich e-biznesowego projektu. Wystarczy, że przedsiębiorca zdobył unijną dotację za pośrednictwem PARP. Teraz musi już tylko wygrać w nowym konkursie.

O bezpłatną kampanię PR mogą walczyć przedsiębiorcy, którzy skorzystali z dobrodziejstw działań 8.1. i 8.2 Programu Innowacyjna Gospodarka. Oba konkursy PARP ruszyły 5 sierpnia br. W Konkursie na innowacyjną e-usługę mogą wziąć udział firmy świadczące usługi w Internecie, które otrzymały już dotację z UE. Z kolei Konkurs PARP na innowacyjną technologię B2B skierowany jest do firm, które do budowania swoich relacji biznesowych wykorzystują w dużej mierze Internet. Zwycięskie firmy otrzymają darmową kampanię PR swojego produktu, zrealizowaną przez niezależną agencję publik relations na zlecenie PARP.

- Damy szansę tym firmom, które zgłoszą do konkursu najlepszy, najbardziej innowacyjny i oryginalny pomysł – mówi Monika Karwat-Bury, rzecznik prasowy PARP.

Aby wziąć udział w jednym z konkursów, trzeba udowodnić swoją oryginalność w zgłoszeniu konkursowym wysyłanym do PARP. Konkursowa e-usługa musi wyprzedzać konkurencję pod względem innowacyjności. Z kolei walczący o darmową promocję przedsiębiorcy B2B muszą przekonać kapitułę konkursu, składającą się z przedstawicieli MSWiA, PARP i niezależnych ekspertów, że ich technologia jest pionierska pod względem technologicznym i organizacyjnym.

Niezbędne informacje o warunkach udziału w konkursach wraz z regulaminami znajdują się na stronie www.web.gov.pl w zakładce Konkursy. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 września 2009 r. do godz. 15.00. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 20 października br. podczas Ogólnopolskiego forum e-biznesu. W celu zapoznania się ze szczegółami zapraszamy na stronę www.web.gov.pl.

Konkursy zostały objęte patronatem Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - Grzegorza Schetynę.

Partnerami mediowymi konkursów są: Radio PIN, Puls Biznesu, CHIP, CRN, EPR.PL.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto