Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Do lotniska Modlin dojedziesz kolejami, ale nie wrócisz? Bilet lotniskowy nie zawsze zadziała

Sonia Tulczyńska
Do lotniska Modlin dojedziesz kolejami, ale nie wrócisz? Bilet lotniskowy nie zawsze zadziała
Do lotniska Modlin dojedziesz kolejami, ale nie wrócisz? Bilet lotniskowy nie zawsze zadziała naszemiasto.pl
Koleje Mazowieckie reklamują swoją ofertę specjalną dojazdu z Warszawy do lotniska Modlin, czyli tzw. bilet lotniskowy. Wygodnie, szybko i tanio w ten sposób można dotrzeć do portu lotniczego pod Warszawą. Problem pojawia się wówczas, kiedy do stolicy wracamy z opóźnieniem... Dalsza część artykułu poniżej.

Do sytuacji doszło kilka miesięcy temu. Samolot z Mediolanu do Warszawy - Modlin był opóźniony o godzinę. W związku z czym zamiast po północy turyści wylądowali w Modlinie chwilę po godzinie pierwszej nad ranem. Z pozoru nic nadzwyczajnego, jednak sprawa komplikuje się, kiedy posiadamy tzw. bilet lotniskowy na powrót Kolejami Mazowieckimi.

Ostatni autobus, które dowozi nas do pociągu Kolei Mazowieckich odjeżdża o godz. 00:07. W związku z czym osoby posiadające wcześniej wykupiony bilet na taki pociąg nie zdążą na swój kurs. Wiadomo, że bilet można wykorzystać później, co wiąże się z oczekiwaniem czterech godzin na lotnisku, które w nocy... w sumie się zamyka.

Powiedzmy, że decydujemy się na powrót ostatnim autokarem innej firmy, który czeka na podróżnych przed lotniskiem. Co wcale nie jest proste (o czym pisaliśmy tutaj: Jak wrócić z lotniska Modlin do Warszawy po północy? "Wielkie nieporozumienie i stres"). Wówczas jedziemy dłużej, wydajemy więcej na bilet i wciąż pozostaje nam niewykorzystany bilet na Koleje Mazowieckie. Co z nim zrobić?

Aby odzyskać pieniądze za kupiony wcześniej i niewykorzystany bilet lotniskowy Kolei Mazowieckich trzeba złożyć reklamację. Możemy to zrobić w następujący sposób: Skargi i wnioski mogą być składane korespondencyjnie na adres pocztowy: „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. Biuro Zarządu ul. Lubelska 26 03-802 Warszawa, drogą elektroniczną na adres: [email protected], telefonicznie pod numerem Call Center: 22 364 44 44,
w kasach biletowych i osobiście w siedzibie Spółki KM przy ul. Lubelskiej 26 w Warszawie.

Jednak nie ma gwarancji, że każde nasze zgłoszenie zostanie rozpatrzone pozytywnie i pieniądze szybko otrzymamy na konto. W regulaminie Kolei Mazowieckich wyraźnie zaznaczono, iż do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany biletu potrzebujemy samego biletu oraz poświadczenia o jego niewykorzystaniu. Takie zaś powinniśmy uzyskać u przedstawiciela kolei. W nocy, kiedy w Modlinie ruch ustaje, a autobusu KM dowożącego nas do pociągu już nie ma, może być to trudne. Z reklamacją należy jednak próbować bo - co sprawdziliśmy na własnej skórze - nasza walka nie jest skazana na porażkę.


od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto