Zarząd Transportu Miejskiego przygotował się do planowanych zmian kompleksowo. Od 16 sierpnia odczujemy to po cenach biletów, ale już teraz ruszyła miesięczna kampania informacyjna zakrojona na szeroką skalę. Oprócz stawek za przejazdy zmieni się logo ZTM. Żółto-czerwony znak zastąpi całkiem nowy, bardziej patriotyczny, biało-czerwony. Urzędnicy Ratusza twierdzą, że takie klasyczne logo będzie lepiej rozpoznawalne i odporne na szybko zmieniające się trendy.
Bilety też nabiorą nowych, bardziej intensywnych barw. Będą zielone, pomarańczowe, fioletowe i błękitne. Bilety ulgowe od normalnych będą różniły się białym paskiem przy krawędzi. Nowością będą również zamieszczone na biletach informacje w języku angielskim. Tylko bilety drukowane w biletomatach zachowają swoją obecną formę.
Informacje o nowych cenach biletów pasażerowie będą mieli okazję śledzić na ekranach LCD w autobusach,tramwajach, pociągach czy na stacjach metra oraz w Szybkiej Kolei Miejskiej. Odbędzie się też intensywne plakatowanie. Rozpocznie się ono od przystanków autobusowych na największych warszawskich rondach oraz na dworcach, a także w podwarszawskich urzędach miejskich i gminnych. Kampania obejmie także media.
Źródło: tvnwarszawa.pl
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?