Dwadzieścia minut ćwiczeń na całe ciało? To możliwe

Wykonuj z nami ćwiczenia niewymagające dużej ilości czasu
 archiwum

Przygotuj matę, butelkę wody i zacznij trenować! Na początek rozgrzewka: wymachy ramion, skłony. Trenujemy w cyklach 2 sekund pracy, 15 sekund przerwy. Teraz trochę biegu: od truchtu, do szybkiego biegu. Kolejne ćwiczenie to bieg z uderzaniem piętami o pośladki. Potem stajemy w podporze i skręcamy tułów kolejno w prawą i lewą stronę, unosząc ręce na zmianę. Nadal w podporze, skręcamy kolana do środka. Kolejne ćwiczenie jest podobne do poprzedniego – kolana przyciągamy do klatki piersiowej, a więc na wprost. To ćwiczenia głównie na brzuch i nogi. Trenuj regularnie!

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum oraz Politykę Prywatności.

30.01.2015, 08:31

A o czym ten artykuł przepraszam? 2 sekundy pracy 15 sekund przerwy? Czy ktoś w tej redakcji pracuje? Portal schodzi na psy...

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować Nie działa? Spróbuj wyłączyć Adblock samodzielnie w ustawieniach.