Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

„Energetyk” - napój energetyczny Polonii Warszawa

gonzo19
gonzo19
Kibice i miłośnicy futbolu mogą zaprojektować etykietę nowego napoju energetycznego, który ma promować Czarne Koszule. Wkrótce ruszy też konkurs na pomalowanie muru stadionu przy Konwiktorskiej.

„Energetyk” ma smakować podobnie jak inne popularne napoje energetyczne i kosztować 3,50 zł za litr. Nowy napój, który wkrótce będzie można kupić w Warszawie i okolicach, będzie miał na etykiecie logo klubu Polonia Warszawa.

– Mamy podpisaną umowę z jednym z browarów na produkcję napoju. Powstanie na bazie tauryny z kofeiną. Najpierw do kupienia będą napoje w litrowych plastikowych butelkach, potem także w puszkach 0,33 litra – mówi MM-ce Dominik Grott, szef działu marketingu Polonii.

Konkurs na projekt etykiety

To jaką etykietę będzie miał napój energetyczny Czarnych Koszul zależy od kibiców i miłośników tego klubu. Do 16 czerwca (do godz. 20.00) na adres klubu można przesyłać projekty etykiety. – Najważniejszy jest sam projekt. Pomysły można przesyłać do nas nawet na serwetce – podkreśla Grott.

Do tej pory do klubu wpłynęło ponad 30 projektów. Zwycięski projekt wybierze specjalna komisja złożona z pracowników Polonii Warszawa, a jego autor otrzyma w nagrodę 500 zł i karnet wstępu na mecze Polonii w sezonie 2009/2010.

Dominik Grot dodaje, że najważniejszy jest przekaz etykiety: musi się ona kojarzyć nie tylko z klubem Polonia, ale całą Warszawą. – Chcemy, żeby to była napój, po który warszawiacy będą chętnie sięgać – wyjaśnia. „Energetyk’ ma być sprzedawany w dużych sieciach handlowych na terenie stolicy, m.in. w Leclerc i MarcPolu.

Szczegóły na stronie klubu Polonia Warszawa

Sklepiki kibica - koszulki, szaliki

Polonia Warszawa od podstaw tworzy swój dział marketingu. Wkrótce klub chce nawiązać współpracę z firmami produkującymi m.in. sprzęt sportowy i odzież, tak, aby powstały produkty sygnowane logiem Czarnych Koszul. Do końca roku Polonia Warszawa chce też uruchomić swój własny sklepik kibica. – Teraz jest tak, że kibic nie może nawet kupić koszulki z logiem klubu, a to jest podstawa. Wzorcem zachodnich klubów chcemy, aby w przyszłości jedna trzecia przychodów pochodziła właśnie z działań marketingowych – tłumaczy Dominik Grott.

Graffiti 1944: pomaluj mur stadionu

9 czerwca rozpoczyna się konkurs na pomalowanie muru okalającego stadion Polonii od strony ul. Konwiktorskiej. Tematem rysunków graffiti ma być Powstanie Warszawskie. Konkurs organizują wspólnie stowarzyszenie „Wielka Polonia” i Muzeum Powstania Warszawskiego.

Od 9 czerwca do 3 lipca rysownicy będą mogli przesyłać swoje projekty. 7 lipca zostaną ogłoszone wyniki konkursu. Temat prac musi nawiązywać do Powstania Warszawskiego, a w szczególności przebiegu walk na obiektach Polonii. W sierpniu 1944 r. walki z Niemcami toczyły się także przy konwiktorskiej, na płycie stadionu.

Osoba, która wygra konkurs, będzie mogła stworzyć graffiti swojego projektu na murze stadionu od strony ul. Konwiktorskiej. Mural będzie miał 2,5 metra wysokości i nawet 15 metrów rozpiętości.

Prace na konkurs należy składać osobiście w siedzibie Fundacji Polonii 2011 przy ul. Konwiktorskiej 6, w godzinach 10.00-18.00 lub przesłać pocztą na adres ul. Konwiktorska 6 lok. 10, 00-206 Warszawa (z dopiskiem Konkurs „Graffiti 1944”).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto