- To pewnego typu eksperyment - mówi Żaneta Berus, dyrektor zarządzający Centrum EXPO XXI . - Poprzez pozyskanie świadomego sponsora mamy możliwość na obopólne wzmocnienie marki, wspólną strategię marketingową, wspólne wsparcie. Partner wykupujący prawa do nazwy może liczyć na szereg korzyści, takich jak oznakowania obiektu na zewnątrz i wewnątrz oraz wykorzystywanie obiektu do prowadzenia własnych działań wizerunkowych i promocyjnych - dodaje.
W Warszawskim Centrum organizowanych jest rocznie 39 imprez. 5,5 tys. wystawców prezentuje swoje towary. Na jednej imprezie przebywa średnio 7 tys. osób. W kongresach, które odbywały się w budynkach EXPO w 2008 r. wzięło udział 230 tys. osób. - W sumie rocznie bywa w centrum 510 tys. osób. Nieprzypadkowych, ale otwartych na kontakty biznesowe. Warszawskie Centrum EXPO XXI choćby dlatego ma wysoką wartość marketingową. To najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce - mówił Marek Guzowski, menedżer ds. strategii i rozwoju Ciszewski Marketing Sportowy.
UEFA zdecydowała się zorganizować tu Międzynarodowe Centrum Nadawcze podczas Euro 2012.
EXPO XXI samo wystąpiło do UEFA o organizację jednej z imprez dodatkowych, które będą organizowane przy okazji Euro. Władze UEFA po zapoznaniu się z możliwościami obiektu, same zaproponowały, by tu znalazło się Centrum Nadawcze.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?