Branżowy magazyn "Classicauto", zajmujący się motoryzacją, w listopadowym wydaniu pisze o trudnej sytuacji fabryki na Żeraniu. Najgorsza w sytuacji FSO jest niepewność przyszłości. Nic nie zwiastuje poprawy, linie produkcyjne zostały zakonserwowane i wciąż oczekują na nowego właściciela. Mało kto wierzy w zapewnienia o negocjacjach z tajemniczym "azjatyckim inwestorem".
Czytaj także: Ruszyła wyprzedaż majątku warszawskiego FSO
Ludziom, którym historia FSO nie jest obojętna przykro patrzeć na wyburzanie dwóch spośród najstarszych hal produkcyjnych: zakładu silników oraz odlewni, która pamięta jeszcze czasy kadłubów do Warszawy M-20. Serwis motofakty.pl przytacza wypowiedź Romana Kontarskiego, prezesa Polskiej Izby Motoryzacji, który jeszcze w latach 60. rozpoczynał przygodę z motoryzacją na Żeraniu: "Ubolewam z żalu nad zakładem, który współtworzył historię stolicy i był z nią nierozerwalnie związany przez dziesiątki lat".
Czyta więcej na ten temat w serwisie: Wiadomosci24.pl
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?