Gadżety firmowe z nadrukiem – najnowsze trendy i sprawdzone sposoby na promocję firmy

Materiał informacyjnyZaktualizowano 
Konkurencja nie śpi – bez względu na to, w jakiej branży działasz. Dlatego zapewne szukasz coraz skuteczniejszych sposobów na wzmocnienie swojej pozycji na rynku. Jak to zrobić? Doskonałej jakości produkty i świetna obsługa posprzedażowa to nie wszystko. Istotne jest również utrwalenie swojej marki w świadomości obecnych i potencjalnych klientów. Jednym z narzędzi, które możesz wykorzystać, aby zrealizować ten cel, są gadżety reklamowe.

Choć może się wydawać, że gadżety firmowe to już dość „ograny” pomysł – ich moc wcale nie słabnie. Wręcz przeciwnie. Te odpowiednio dobrane mogą zdziałać prawdziwe cuda na polu brandingu oraz, ogólnie, wzmacniania wizerunku. Dlaczego? Bo wszystkie są praktycznymi akcesoriami, z których aż chce się korzystać na co dzień. A jak wybrać te najlepsze i co obecnie jest najchętniej wybierane? Oto kilka uwag na temat najnowszych trendów. Sprawdź, jak mądrze zainwestować w gadżety z nadrukiem, aby rzeczywiście wniosły wartość dodaną do Twojej strategii promocyjnej.

Nie tylko torby reklamowe, długopisy czy notesiki

… choć trzeba przyznać, że tego typu akcesoria nadal działają. Mimo to, z uwagi na dużą popularność, oddziałują nieco słabiej niż jeszcze kilka lat temu – brak im tego „efektu świeżości”. A skoro tak – zapewne już domyślasz się, jaki jest pierwszy trend w świecie gadżetów reklamowych. Warto wybierać te mniej typowe i bardziej nietuzinkowe. Czyli jakie? Tak naprawdę... „sky is the limit” – ograniczenia nie istnieją. A to dlatego, że najlepsi producenci tego typu akcesoriów niemal nieustannie poszerzają swoją ofertę i dają Ci dostęp do niesamowicie kreatywnych rozwiązań. Jakich?

Okulary słoneczne z logo Twojej firmy, walizka podróżna, głośnik bluetooth, kosmetyki reklamowe, ogrzewacze do rąk… można długo wymieniać. Tak oryginalne gadżety dla firm oferuje np. OpenGift.pl. Co ważne – wśród tych niestandardowych znajdziesz zarówno droższe i bardziej „ekskluzywne”, jak i te, które możesz wręczać masowo, np. podczas wszelkiego typu eventów promocyjnych.

Gadżety reklamowe eko – w trosce o środowisko naturalne

Kolejnym ciekawym trendem w świecie gadżetów promocyjnych jest zwrot w stronę natury i ekologii. W drugiej dekadzie XXI wieku wcale to nie dziwi. Promocja zdrowego stylu życia, segregacji śmieci i postawy proekologicznej jest dzisiaj wszechobecna. Dlatego dobrze się w nią wpisać także swoją działalnością marketingową. To tworzy bardzo pozytywny komunikat dla klientów i kontrahentów. Gdy bowiem wręczasz np. długopis czy notes z recyklingu albo zestaw drewnianych kredek, informujesz odbiorców, że Twoja marka:

• jest nowoczesna i reaguje na najnowsze tendencje rynkowe,
• działa w sposób przyjazny środowisku naturalnemu,
• troszczy się o swoje otoczenie.

To zaś buduje „świeży” i pełen dobrych skojarzeń wizerunek oraz… procentuje także w długofalowej perspektywie.

Dopasuj gadżety reklamowe do specyfiki swojej branży oraz strategii marketingowej

W świecie reklamy chodzi nie tylko o ślepe podążanie za trendami. Wręcz przeciwnie – im bardziej zechcesz się wyróżnić i zrobić coś „pod prąd”, tym lepiej. Pamiętaj jednak, że „pod prąd” bynajmniej nie oznacza „chaotycznie” ani „bez planu”. Jeśli jesteś na etapie wybierania gadżetów firmowych, upewnij się, że wpiszą się w Twoją strategię komunikacyjną.

Zastanów się:

• które najlepiej wpiszą się w charakter Twojej działalności – np. jeśli prowadzisz biuro podróży, dobrym pomysłem mogą być np. okulary przeciwsłoneczne z nadrukiem czy etui na dokumenty, a jeśli masz szkołę językową – stare, dobre notesy i długopisy będą strzałem w dziesiątkę,
• na jaką skalę chcesz się promować przy pomocy gadżetów – czy chcesz je wręczać w ramach podziękowania za zakup (i możesz sobie pozwolić na te nieco droższe), czy raczej rozdawać na targach branżowych czy innym evencie promocyjnym (i kluczowa jest dla Ciebie niska cena, ale i jej dobry stosunek do jakości).

Dopiero, gdy odpowiesz sobie na te pytania, przyjrzyj się dokładnie katalogowi z gadżetami reklamowymi. Wówczas będzie Ci znacznie łatwiej podjąć decyzję, która przełoży się na wymierne efekty – przede wszystkim wizerunkowe, ale również sprzedażowe.

Jaki nadruk na gadżetach firmowych?

Pamiętaj, że wybór typu gadżetów, które staną się pomocą w promocji marki, to nie wszystko. Istotne jest również, aby wykonany na nich nadruk był:

• wyraźny i trwały – pamiętaj, że większość gadżetów to przedmioty codziennego użytku, bardzo intensywnie eksploatowane,
• zgodne z Twoim systemem identyfikacji wizualnej.

Wniosek? Najlepiej sprawdzi się logo Twojej firmy – zwłaszcza, jeśli jest wyraziste i dobrze zaprojektowane. Możesz również pomyśleć nad dodaniem chwytliwego hasła promocyjnego czy adresu strony www. A jeśli masz wątpliwości – omów swój pomysł z ekspertami. Na pewno podpowiedzą Ci, jaki layout będzie najskuteczniej oddziaływał na osoby, które zostaną obdarowane praktycznymi gadżetami.

polecane: FLESZ: Ekologia na co dzień: 6 mitów, w które wierzymy

Materiał oryginalny: Gadżety firmowe z nadrukiem – najnowsze trendy i sprawdzone sposoby na promocję firmy - Warszawa Nasze Miasto

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3