Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biurowiec Universal znów będzie wielkim billboardem

Sonia Tulczyńska
Biurowiec Universalu znowu będzie wielkim billboardem. W czerwcu 2014 na budynku zostaną zamieszczone reklamy dużych i małych przedsiębiorstw. "To akcja na rzecz polskiego biznesu" - mówią pomysłodawcy.
Biurowiec Universalu znowu będzie wielkim billboardem. W czerwcu 2014 na budynku zostaną zamieszczone reklamy dużych i małych przedsiębiorstw. "To akcja na rzecz polskiego biznesu" - mówią pomysłodawcy. FOT. PIOTR MIZERSKI / POLSKAPRESSE
Biurowiec Universal, za rotundą, stał się nośnikiem wielkoformatowych reklam. Od niedawna mogliśmy podziwiać jego architekturę w całej okazałości. Pojawiały się nawet informacje, że budowla zostanie zburzona. Rozwiewamy wszystkie wątpliwości - w czerwcu 2014 Universal znowu będzie ogromnym billboardem.

Biurowiec Universal. Planowana jest kampania reklamowa „z przytupem”. Jak informują pomysłodawcy projektu reklamowego - grupa Wizerunek Polskiego Biznesu - celem ich kampanii jest „promowanie kontaktów oraz wizerunku pomiędzy dużymi, średnimi i małymi przedsiębiorstwami”. Organizatorzy chcą umieścić na budynku reklamy zarówno dużych, jak i małych firm, które mają wpływ na całokształt polskiego biznesu.

Czytaj też: Reklamy na budynkach w Warszawie. Mieszkańcy mają dość

Dzieło ma zostać zaprojektowane przez doświadczonego grafika. Pojawi się w czerwcu 2014 roku. Na stronie pomysłodawców możemy też poczytać o szczytnych założeniach reklamy, stymulowaniu kondycji polskich przedsiębiorstw i pomocy dzieciom. I tutaj pojawia się dylemat. Czy szpetna reklama powinna pojawić się w samym sercu miasta, skoro posiada charytatywne założenie? Jak myślicie? Czekamy na Wasze komentarze.

Czytaj też: Reklama Warsaw Shore na Smyku: tysiące internautów protestuje przeciwko banerowi

Biurowiec Universal - historia

Biurowiec Universal, przy Al. Jerozolimskich, to jeden z najbardziej charakterystycznych symboli PRL w Warszawie. Niegdyś należący do monopolistów w dziedzinie handlu AGD, dzisiaj stał się wspaniałym miejscem dla reklamodawców. W stolicy od dawna toczą się dyskusję na temat gospodarowania przestrzenią publiczną w celach reklamowych. Stolica zamienia się w gąszcz kolorowych billboardów, które przestają już interesować, a zaczynają drażnić.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto