Biurowiec Universal. Planowana jest kampania reklamowa „z przytupem”. Jak informują pomysłodawcy projektu reklamowego - grupa Wizerunek Polskiego Biznesu - celem ich kampanii jest „promowanie kontaktów oraz wizerunku pomiędzy dużymi, średnimi i małymi przedsiębiorstwami”. Organizatorzy chcą umieścić na budynku reklamy zarówno dużych, jak i małych firm, które mają wpływ na całokształt polskiego biznesu.
Czytaj też: Reklamy na budynkach w Warszawie. Mieszkańcy mają dość
Dzieło ma zostać zaprojektowane przez doświadczonego grafika. Pojawi się w czerwcu 2014 roku. Na stronie pomysłodawców możemy też poczytać o szczytnych założeniach reklamy, stymulowaniu kondycji polskich przedsiębiorstw i pomocy dzieciom. I tutaj pojawia się dylemat. Czy szpetna reklama powinna pojawić się w samym sercu miasta, skoro posiada charytatywne założenie? Jak myślicie? Czekamy na Wasze komentarze.
Czytaj też: Reklama Warsaw Shore na Smyku: tysiące internautów protestuje przeciwko banerowi
Biurowiec Universal - historia
Biurowiec Universal, przy Al. Jerozolimskich, to jeden z najbardziej charakterystycznych symboli PRL w Warszawie. Niegdyś należący do monopolistów w dziedzinie handlu AGD, dzisiaj stał się wspaniałym miejscem dla reklamodawców. W stolicy od dawna toczą się dyskusję na temat gospodarowania przestrzenią publiczną w celach reklamowych. Stolica zamienia się w gąszcz kolorowych billboardów, które przestają już interesować, a zaczynają drażnić.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?