Z peronów 2 i 3 zniknęły już charakterystyczne budynki, w których przed laty mieściły się sklepiki, a w jednym z nich jeszcze niedawno kasa biletowa i pomieszczenia kierownika ruchu pociągów. Wszystkie zostały rozebrane. Między tymi peronami trwają też prace zmierzające do położenia nowego torowiska.
CZYTAJ TEŻ: PKP podpisały umowy na LCS Malbork i LCS Iława
Przypomnijmy, że modernizacja linii kolejowej E65 w ramach LCS Malbork miała się zakończyć w listopadzie 2013 roku. Termin wykonania inwestycji wynoszący 30 miesięcy, narzucony przez inwestora, czyli PKP Polskie Linie Kolejowe, okazał się jednak nie do zrealizowania. Stało się tak z różnych przyczyn - m.in. niezgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym w terenie (nieprzewidziane kolizje sieci podziemnych, problemy z miękkim gruntem na stacji Szymankowo i okolicach), wpływ miały też kłopoty podwykonawców.
Cała inwestycja w ramach LCS Malbork ma się wydłużyć, według różnych wersji podawanych w 2013 roku, o około pół roku (już widać, że to mało prawdopodobne, nawet do 9 miesięcy.
Przeczytaj też: Malbork. Modernizacja linii kolejowej E65 nie zakończy się w 2013 roku
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?