Od dwóch dni pacjenci oczekujący na wyjazd uzdrowiskowy nie mogą zalogować się na swoich kontach i sprawdzić swojej pozycji na liście i informacji na temat skierowania do zakładu lecznictwa uzdrowiskowego.
- Od wczoraj próbuję się zalogować na swoje konto i nie mogę. Nie wiem czy mam już odpowiedź czy dostałem się do sanatorium, czy nie - mówi nasz czytelnik.
Czytaj także: Mniej pieniędzy na leczenie w Mazowieckim. Chcą zmiany algorytmu podziału środkow z NFZ
Biuro prasowe Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że jest to awaria systemu, którą na bieżąco naprawiają informatycy. - Usterka ma charakter techniczny. Trudno jest powiedzieć kiedy konkretnie system zostanie naprawiony. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby naprawić awarię - mówi Magdalena Szefernaker z biura prasowego NFZ.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?