18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kolekcja Junior marki 4F dla małych zwycięzców

Informacja prasowa
Kolekcja Junior marki 4F
Kolekcja Junior marki 4F
Wygoda połączona z aktualnymi trendami oraz szczególna dbałość o detale i wykończenie to główne cechy charakteryzujące kolekcję Junior marki 4F na sezon wiosna – lato 2014. Kolorowe propozycje sprawdzą się zarówno podczas majowych spacerów, jak i wakacyjnych aktywności.

Kolekcja Junior marki 4F

Po raz pierwszy kolekcja ubrań dla dzieci w 4F - Junior Collection - została wzbogacona o wiosenno-letnie propozycje, dedykowane chłopcom i dziewczynkom powyżej ósmego roku życia. Modne fasony oraz wzory, a także funkcjonalność i wartości ochronne to jej najważniejsze atuty.

Linia ubrań dla chłopców stanowi luźne nawiązanie do aktualnej kolekcji męskiej. Kontynuowana jest przede wszystkim stylistyka kolorystyczna, pełna nasyconych odcieni zieleni, oranżu i błękitu, będących urozmaiceniem grafitowej czerni oraz szarego melanżu. Linia dla dziewczynek natomiast, koresponduje z łagodnymi odcieniami pasteli, obecnymi w aktualnej kolekcji damskiej 4F. Zarówno żywe, jak i stonowane kolory znajdziemy w formie aplikacji z motywami zwierzęcymi oraz haseł nawiązujących do aktywności sportowej, a także na bluzach, topach, kurtkach i wygodnych spodniach dresowych.

Istotnym elementem, który wyróżnia kolekcję Junior, jest dbałość marki 4F o funkcjonalność i zapewnienie bezpieczeństwa naszym maluchom. Wskazują na to oznakowania „bezpieczna odzież dla dzieci”, informujące o zgodności produktów z europejskimi normami. Oznacza to, że w ubraniach nie znajdziemy, np. sznurków do regulacji, a kaptury są odpinane za pomocą zatrzasków, a nie zamków. Dzięki temu, dzieciom nie grozi ewentualne zahaczenie o części garderoby. Ponadto, wszystkie kurtki z kolekcji posiadają odblaskowe logotypy, co zwiększa widoczność na drodze.

Kolekcja dostępna jest w następujących rozmiarach: chłopcy - 122-164 cm, dziewczynki 128-158 cm. Ceny wahają się między 39 a 199 zł. Salony marki 4F zlokalizowane są w centrach Factory Annopol i Factory Ursus.

***
Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto