Firma Pepsi oprócz nazwy, uzyska powierzchnię reklamową na terenie stadionu. Umowa Legii z miastem obowiązuje na sprecyzowanych warunkach. Według niej klub ma prawo prowadzić działalność marketingową na obszarze przy Łazienkowskiej 3.
- Płacimy rocznie 4 mln złotych czynszu. Koszty prowadzenia samego stadionu wynoszą 8 mln złotych. Łącznie na utrzymanie obiektu idzie 12 mln złotych. Aby uzyskać taką kwotę musimy prowadzić działalnością marketingową – powiedział nam rzecznik prasowy klubu, Michał Kocięba.
Stadion jest własnością miasta. Legia pokrywa koszty dzierżawy oraz utrzymania obiektu.
Czytaj także: Legia na Pepsi Arenie: to już pewne!
Sprzedaż nazwy i czerpanie z tego zysków nie podoba się urzędnikom stołecznego ratusza. Według władz miasta stadion jest obiektem, którego nazwanie należy do obowiązków Rady Warszawy. Władze klubu zapewniają, że wszystko jest zgodne z prawem. - Zapis w umowie dzierżawy obejmuje możliwość czerpania przez klub zysków z działalności komercyjnej – dodaje Kocięba.
Ratusz dementuje informację o rychłym przekazaniu sprawy do sądu. Urzędnicy planują rozmowy z klubem. - Zapis o dzierżawie nie jest jednoznaczny, tak jak zinterpretował to klub. Będziemy wyjaśniać tę sprawę. Według nas, sprzedaż nazwy powinna być dokonana między sponsorem a miastem, a nie sponsorem a klubem - powiedział nam rzecznik prasowy Urzędu Miasta, Bartosz Milczarczyk.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?