Koszulkowa rewolucja Jar Project. T-shirty nie tylko dla słoików

Aleksandra WiniarskaZaktualizowano 
Słoiki - to wszyscy ci, których lodówki pełne są zamkniętych w słoikach pyszności - przywiezionych wprost od mamy z prowincji. Wszyscy, którzy przyznają się do bycia słoikiem mogą teraz kupić specjalne koszulki, manifestujące ich przywiązanie do tej grupy społecznej.

Każdy przyjezdny wie czym są słoiki przywożone od mamy z weekendów po za Warszawą. I jeśli nie chodzi o oszczędności - jak w przypadku studentów, to na pewno o coś więcej niż tylko przywiezione z domu jedzenie. Słoik starszego pokolenia wyraża w ten sposób swoje korzenie.

Czytaj: Modowa Bitwa Miast: One już się zgłosiły, teraz kolej na Ciebie

I choć nazwanie człowieka słoikiem oznacza raczej obrazę niż pochwałę, nie ma powodów by wstydzić się bycia słoikiem. - Słoiki to elita. Ludzie mobilni, zdecydowani na wyjazd, chcą robić karierę, nie boją się wyzwań, więc przeciętny Słoik jest lepszej jakości niż przeciętny Polak. Natomiast przeciętny warszawiak jest jak przeciętny Polak- mówi bloger Tomasz Sadowski.

Zobacz też: Wirtualne przymierzalnie - dotykasz ubrania i masz je na sobie! [ZDJĘCIA]

53 procent ludzi spośród 2,4 miliona żyjących w Warszawie pochodzi z obszarów niskozurbanizowanych. Warszawiacy stale się z nimi mieszają, gdyż przyjezdnych przybywa z roku na rok. Ci mieszkańcy w każdy poniedziałek maszerują do pracy w rodowitymi ramię w ramię. Liczby mówią same za siebie a słoiki rosną w siłę.

Jar Project

Traktowaniu słoików w sposób żartobliwy przeciwstawia się nowa koszulkowa rewolucja. Jar Project powstał w celu zmiany postrzegania ludzi przyjezdnych jak osób z innego świata. - Ciągłe żarty na ten temat wprawiają mnie w złość, dlatego postanowiłem wyrazić swój bunt poprzez stworzenie koszulek JAR REVOLUTION. Wydaje mi się że nie jestem w tym uczuciu odosobniony. Wiem że w tym mieście mieszka wiele osób, które tez stykają się z taką niesprawiedliwością- mówi Adam Kędzierski, pomysłodawca Jar Project, który tworzy koszulki dla słoików.

Sprawdź: Don Kichot z Opera de Paris 9 kwietnia na wielkim ekranie Multikina

Wedle pomysłodawcy akcji to właśnie koszulki wydają się być pozytywnym i prostym sposobem na wyrażenie swoich myśli. - To, gdzie pracujemy i żyjemy, to często przypadek i zbieg różnych okoliczności, a każdy człowiek ma w sobie jakąś wartość. Naszym hasłem jest: "Nieważne, skąd jesteś, ważne, co masz w sercu"- tłumaczy pomysłodawca Jar Project.

Wszyscy mogą kupić koszulki od Jar Project na allegro, lub zajrzeć na facebook'owy profil. W internecie można już dostać t-shirty z obrazkiem przedstawiającym słoik wraz z napisami: "Jar Revolution" albo "Ja tu tylko pracuję".

Wideo

polecane: Flesz: Czy grozi nam katastrofa klimatyczna?

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3