Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Legia Warszawa jest marketingową potęgą. Ile zarobiła w ubiegłym sezonie?

Redakcja
Sponsoring i reklama to główne źródła finansowania klubów występujących w Ekstraklasie w ubiegłym sezonie. Ich łączne przychody kształtują się na poziomie 511,2 mln zł. Oznacza to, że są o 13,5 proc. większe niż w sezonie 2014/2015. 

Czytaj też: Legia Warszawa - AS Trencin 1:0. Wojskowi wygrali ważny mecz w walce o Ligę Mistrzów


Źródło wideo: Agencja Informacyjna Polska Press
Sponsoring i reklama to główne źródła finansowania klubów występujących w Ekstraklasie w ubiegłym sezonie. Ich łączne przychody kształtują się na poziomie 511,2 mln zł. Oznacza to, że są o 13,5 proc. większe niż w sezonie 2014/2015. Czytaj też: Legia Warszawa - AS Trencin 1:0. Wojskowi wygrali ważny mecz w walce o Ligę Mistrzów Źródło wideo: Agencja Informacyjna Polska Press Bartek Syta
Poznaliśmy główne źródła, z których kluby Ekstraklasy czerpały najwięcej funduszy na swoją działalność w sezonie 2015/2016. Nie jest zaskoczeniem, że przede wszystkim są to sponsoring oraz reklama. Na tym tle bardzo dobrze wypada Legia, która na polu marketingowym zdecydowanie wyprzedza pozostałe kluby Ekstraklasy.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto