Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki?

redZaktualizowano 
Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki?
Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki? Paweł Relikowski
Od 6 lutego w Lidlu można dostać Stikeezy - to gumowe zabawki w kształcie warzyw i owoców, które mają promować wśród dzieci zdrowy styl odżywiania. Akcja jest podobna do promocji z konkurencyjnego dyskontu. Czy Stikeezy okażą się takim samym hitem?

Od 6 lutego sieć sklepów Lidl rozdaje gumowe zabawki, tzw. Stikeez. To już drugi raz, kiedy można dostać je w dyskoncie - wcześniej przedstawiały one kosmiczne potworki, teraz są to warzywa i owoce, m.in. ogórek, marchewka, banan, jabłko, kiwi czy pomidor. Każda z zabawek ma swoje imię, np. jabłko to Pom, a kiwi to Mipo. Poza imionami Stikeezy otrzymały również osobowość - Pom jest pewny siebie, a Mipo cechuje się pilnością i uporem.

Klienci mogą otrzymać zabawki po zrobieniu zakupów za minimum 40 zł, a jeśli w koszyku będą warzywa lub owoce, kolejną figurkę dostaną gratis. - Stikeez to unikatowa, dostępna tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni - informuje Lidl. Oprócz pojedynczych zabawek, w sklepach znajdują się też specjalne gry planszowe do Stikeezów oraz woreczki do ich przechowywania. Za to trzeba będzie już jednak dodatkowo zapłacić - woreczek kosztuje 3,99 zł, a plansza 8,99 zł.

Akcja z gumowymi owocami i warzywami do złudzenia przypomina tzw. Świeżaki z Biedronki. W tym dyskoncie pluszaka dostawało się za zebranie odpowiedniej liczby naklejek, które były przyznawane m.in. za zakupy również w wysokości minimum 40 zł lub kupienie świeżych warzyw czy owoców. Zabawki cieszyły się tak ogromną popularnością wśród klientów, że wkrótce zabrakło ich w sklepach. Lidl w swoim regulaminie zaznaczył natomiast, że akcja trwa do wyczerpania zapasów, ale też nie dłużej niż do 5 marca.

Sieć odpiera zarzuty, jakoby Stikeezami nawiązywała do akcji z Biedronki. Przedstawiciele dyskontu mówią, że gumowe zabawki mają promować zdrowy styl życia i odżywiania i jest to część większej akcji dotyczącej edukacji żywieniowej. Do 2025 roku ma m.in. zostać znacznie obniżona zawartość cukru i soli w produktach marek sprzedawanych w Lidlu.

Czytaj też: Świeżaki wracają! Nowe, kontrowersyjne zasady odbioru pluszaków [ZDJĘCIA]


Zobaczcie też: [SAWA bistro. Ośmiornica o jedenastu twarzach i pyszne poliki wołowe [ZDJĘCIA, WIDEO]

](http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/sawa-bistro-osmiornica-o-jedenastu-twarzach-i-pyszne-poliki,3935286,artgal,t,id,tm.html)

Wideo

Materiał oryginalny: Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki? - Warszawa Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3