Dziennik Zachodni o zdarzeniu informował w piątek. Do redakcji napisał czytelnik z Bytomia, który kupił piwo Argus w jednym z tamtejszych sklepów Lidl. Gdy przelewał alkohol do szklanki, zauważył, że w butelce znajdują się kawałki szkła. Dziennikarze lokalnej gazety chcieli uzyskać informacje z Lidla już w piątek, ale wieczorem nikt nie odbierał telefonów. Swoje stanowisko sieć przesłała w sobotę.
- W związku z tym jedynym zgłoszeniem, w trosce o dobro konsumentów, postanowiliśmy zablokować do sprzedaży, wskazane przez Państwo piwo do czasu wyjaśnienia zgłoszenia przez producenta - napisała w oświadczeniu Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. Dodała też, że inni klienci nie zgłosili żadnych zastrzeżeń dotyczących piwa tej marki. - Bezpieczeństwo naszych klientów oraz wysoka i powtarzalna jakość produktów są dla nas zawsze najważniejsze. Wszystkie nasze produkty podlegają rygorystycznym kontrolom jakości prowadzonym zarówno wewnętrznie jak i przez zewnętrzne, akredytowane laboratoria - zapewniła Robaszkiewicz.
Czytaj też: Klienci znaleźli dziwne listy w bananach w jednym z popularnych dyskontów [ZDJĘCIE]
Znany market przegrywa z chciwością. "Ludzie rozpakowują towar na parkingu i oddają opakowania"
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?