Utworzenie centrum ma kosztować 6,6 mln zł (w tym 75 proc. to dofinansowanie z Unii Europejskiej). Instytucja ma działać całą dobę, przez cały tydzień. Centrum ma udzielać informacji, np. telefonicznie, w sprawach urzędowych. Łodzianie mogliby zgłaszać się tu po formularze oraz składać wnioski, np. o wydanie dowodu osobistego. Co rok utrzymanie centrum ma kosztować 2 mln zł.
Prezydent Hanna Zdanowska podpisała już zarządzenie, którym powołała Małgorzatę Markowską, dotychczas pełniącą obowiązki zastępcy dyrektora wydziału zarządzania kontaktami z mieszkańcami w departamencie obsługi i admi-nistracji Urzędu Miasta Łodzi, na stanowisko pełnomocnika prezydenta ds. obsługi kontaktu z mieszkańcami. Markowska ma nadzorować tworzenie centrum, czyli m.in. call center oraz obsługę mieszkańców.
Centrum kontaktu z mieszkańcami może być uruchomione do końca roku.
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?