(© fot. materiały prasowe)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Internet z roku na rok staje się coraz ważniejszym kanałem marketingowym. Podobnie jest w przypadku rynku nieruchomości mieszkaniowych – odwrót deweloperów z prasy tradycyjnej do sieci jest faktem. Tylko jak korzystać z sieci umiejętnie i bez niepotrzebnych wydatków na nieefektywne kampanie reklamowe?

Polski rynek mieszkaniowy ostatecznie otrząsnął się ze skutków globalnego spowolnienia gospodarczego. Pierwsze kwartały 2014 r. pod względem wysokości sprzedaży nowych mieszkań i domów dorównują rekordowym okresom z lat 2007-2008. Wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, młodzi nabywcy mogą również korzystać z rządowego programu dopłat do kredytów hipotecznych „Mieszkanie dla młodych”. Deweloperzy nie powinni jednak spoczywać na laurach – złote czasy boomu nieruchomościowego na pewno już się nie powtórzą i utrzymanie zadowalających poziomów sprzedaży w obliczu zaostrzającej się konkurencji na rynku będzie coraz trudniejsze. Ułatwić to może umiejętne korzystanie z nowych form reklamy i kanałów marketingowych, które pojawiły się wraz z upowszechnianiem się Internetu i urządzeń mobilnych. Bez specjalistycznej wiedzy nie jest to jednak łatwe, a nie wszystkie firmy oferujące swoje usługi z dziedziny e-marketingu świadczą taki sam wysoki poziom usług. Jak odróżnić doświadczonych fachowców od nowicjuszy i amatorów?
Po sukcesie zeszłorocznej, premierowej konferencji „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości” firma Blue Ocean Media S.A. postanowiła pójść za ciosem i zorganizować drugą edycję, i to nie tylko w Warszawie, ale również na dwóch dynamicznie rozwijających się rynkach regionalnych – w Gdańsku i Wrocławiu. Już we wrześniu i w październiku we wszystkich tych miastach będzie można dowiedzieć się, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe w Internecie oraz jaki sposób efektywnie wykorzystywać takie narzędzia jak Universal Analytics czy Adserver. Przedstawiciele czołowych firm z sektora przybliżą uczestnikom również najnowsze trendy na rynku reklamy internetowej, jak remarketing, aukcje reklamowe czy reklama natywna. Nie oznacza to jednak, że konferencje w całości poświęcone będą marketingowi sieciowemu - rynek mieszkaniowy dorobił się własnych, specyficznych form dotarcia do klienta jak np. targi mieszkaniowe i także o ich efektywności będą dyskutować uczestnicy „Marketingowych rewolucji”. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, określą, na jakie rzeczy zwrócić uwagi przy wyborze firmy oferującej usługi e-marketingowe. Jeśli zawsze interesowałeś się reklamą w sieci, ale bałeś się zapytać, twoje reklamy w tradycyjnych mediach zamiast klientów przynoszą tylko koszty, a sprzedaży twoich nieruchomości przydałby się pozytywny impuls – te konferencje to idealne wydarzenia dla Ciebie!
Terminy i lokalizacje konferencji:
• Warszawa – 17.09., Warszawskie Centrum EXPO XXI
• Gdańsk – 24.09, Olivia Sky Club (Olivia Tower)
• Wrocław – 1.10, Hotel Campanile
Więcej informacji o konferencji znajdziesz na stronie:www.marketingowerewolucje.pl

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!