W środę Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego zakończył kontrolę na stacji "Stadion Narodowy", która była sprawdzana jako ostatnia.
"Odbiory się zakończyły. Wszystkie decyzje zostały wydane. Teraz trwają jazdy testowe, które będą trwały tyle, ile będzie to konieczne" - poinformował zgromadzonych na sesji rady miasta Jacek Wojciechowicz, wiceprezydent Warszawy.
Według informacji podawanych przez rzecznika prasowego Metra Warszawskiego, jazdy testowe, jeszcze bez pasażerów, potrwają jeszcze około dwóch tygodni. Przed otwarciem mają się jeszcze odbyć ćwiczenia z udziałem służb, m.in. straży pożarnej.
Budowa II linii metra była realizowana przez włosko-turecko-polskim konsorcjum Astaldi, Gulermak i PBDiM Mińsk Mazowiecki. Rozpoczęła się we ona wrześniu 2010 roku, a zakończyła 30 września 2014 roku, z ponad rocznym opóźnieniem względem pierwotnych planów, co było spowodowane m.in. awarią na stacji Centrum Nauki Kopernik (d. Powiśle). Wybudowany odcinek składa się z 7 stacji, 6 odcinków szlakowych i łącznika między I i II linią metra pod placem Defilad.
Zobacz więcej:
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?