- Dzięki otwarciu wiosną nowego wydziału produkcyjnego, nasze możliwości pakowania się poszerzyły - tłumaczy Beata Sawicka z Nutricii.Jak podkreśla Beata Sawicka, asortyment, wygląd opakowania, dopasowanie do specyficznych na danym rynku upodobań niemowląt i zwyczajów kulinarnych, a także kwestie dotyczące wymagań i regulacji prawnych - są uzgadniane z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż wyrobów na danym rynku.- Podobnie wygląda sytuacja z klientem chińskim - dodaje Beata Sawicka. - Receptury na ten rynek w pełni odpowiadają przepisom i wymaganiom tego kraju.Nutricia nie ukrywa, że rynek chiński ma bardzo duże znaczenie. Nie chodzi tylko o jego potencjał i gigantyczną liczbę odbiorców. W Polsce Nutricia ma obecnie ponad 50 procent rynku, a i tak zaledwie 30 proc. produkcji trafia do odbiorców krajowych. Reszta gotowej żywności wysyłana jest za granicę, dlatego też eksport odgrywa coraz większą rolę, jeśli chodzi o przychody Nutricii. Zobacz też: Nutricia. Mleko w puszce daje pracę
Kalendarz siewu kwiatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?