Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nasza Nutricia teraz chce podbić dalekie Chiny

Teraz Opole
Teraz Opole
Nowy wydział wytwarzający mleko w puszkach pozwolił Nutricii zwiększyć produkcję i myśleć o nowych rynkach.
Nowy wydział wytwarzający mleko w puszkach pozwolił Nutricii zwiększyć produkcję i myśleć o nowych rynkach. Archiwum
Nutricia - lider polskiego rynku żywności dla dzieci - już dostarcza produkty do 80 krajów na całym świecie. Teraz chce podbić rynek chiński.

- Dzięki otwarciu wiosną nowego wydziału produkcyjnego, nasze możliwości pakowania się poszerzyły - tłumaczy Beata Sawicka z Nutricii.Jak podkreśla Beata Sawicka, asortyment, wygląd opakowania, dopasowanie do specyficznych na danym rynku upodobań niemowląt i zwyczajów kulinarnych, a także kwestie dotyczące wymagań i regulacji prawnych - są uzgadniane z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż wyrobów na danym rynku.- Podobnie wygląda sytuacja z klientem chińskim - dodaje Beata Sawicka. - Receptury na ten rynek w pełni odpowiadają przepisom i wymaganiom tego kraju.Nutricia nie ukrywa, że rynek chiński ma bardzo duże znaczenie. Nie chodzi tylko o jego potencjał i gigantyczną liczbę odbiorców. W Polsce Nutricia ma obecnie ponad 50 procent rynku, a i tak zaledwie 30 proc. produkcji trafia do odbiorców krajowych. Reszta gotowej żywności wysyłana jest za granicę, dlatego też eksport odgrywa coraz większą rolę, jeśli chodzi o przychody Nutricii. Zobacz też: Nutricia. Mleko w puszce daje pracę 

od 7 lat
Wideo

Kalendarz siewu kwiatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto