W ciągu dwóch dni (7-8 kwietnia) w MOMU powstanie tymczasowy butik projektantów. Podczas akcji "Spring Sale Plants by Paprocki&Brzozowski" wielbiciele linii Plants będą mieli jedyną okazję by móc kupić kultowe modele tańsze nawet do 80% ceny podstawowej.
- To niestandardowy projekt, który po raz pierwszy powiązany jest z gastronomią, tym samym MOMU pokazuje, że restauracja to miejsce, które może skupiać różne inicjatywy - nie tylko związane stricte z gastronomią - podkreśla dyrektor marketingu, Daniel Chomicz.
Dla wszystkich odwiedzających restaurację tego dnia przygotowano także niespodzianki. Organizatorzy nie chcą zdradzać jednak więcej szczegółów - przekonacie się o nich na miejscu.
Od 24 marca film "Azyl" można oglądać w kinach. Zobacz więcej:
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?