Kampania "Don't measure a woman's worth by her clothes" (Nie oceniaj kobiety po jej ubraniu) odwołuje się do stereotypowego postrzegania i oceniania kobiet, w oparciu o to, jak głęboki dekolt nosi albo jak wysokie założyła szpilki. Niestety, dla wielu ludzi to wystarczający powód do przypisania komuś danych cech.
Plakaty, które zawisły już m.in. na ulicach szwajcarskich i niemieckich miast zostały zaprojektowane przez Theresę Wlokka i studentów w Miami Ad School w Hamburgu. Przystawiona do dekoltu, ud i stóp linijka "mierzy" kobietę. Im wyższa szpilka i krótka spódnica, tym bardziej obraźliwe hasło.
Ta galeria należy do serwisu Hallo - rozrywkowej części portali naszemiasto.pl. Kliknij i sprawdź!echodnia Policyjne testy - jak przebiegają
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?