Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nie oceniaj kobiety po dekolcie... bo się pomylisz. Ta kampania celnie punktuje mężczyzn

Krzysztof Żyła
Nie oceniaj kobiety po głębokości dekoltu... bo się pomylisz
Nie oceniaj kobiety po głębokości dekoltu... bo się pomylisz Terre des Femmes
"Jak cię widzą, tak cię piszą" mówi stare porzekadło. Mimo że staramy się wypierać takiego podejścia, często korzystamy z tego uproszczenia. Nowa kampania szwajcarskiej organizacji Terre des Femmes walczącej o prawa kobiet przypomina, że nie jest to najlepszy pomysł.

Kampania "Don't measure a woman's worth by her clothes" (Nie oceniaj kobiety po jej ubraniu) odwołuje się do stereotypowego postrzegania i oceniania kobiet, w oparciu o to, jak głęboki dekolt nosi albo jak wysokie założyła szpilki. Niestety, dla wielu ludzi to wystarczający powód do przypisania komuś danych cech.

Plakaty, które zawisły już m.in. na ulicach szwajcarskich i niemieckich miast zostały zaprojektowane przez Theresę Wlokka i studentów w Miami Ad School w Hamburgu. Przystawiona do dekoltu, ud i stóp linijka "mierzy" kobietę. Im wyższa szpilka i krótka spódnica, tym bardziej obraźliwe hasło.

Ta galeria należy do serwisu Hallo - rozrywkowej części portali naszemiasto.pl. Kliknij i sprawdź!
od 7 lat
Wideo

echodnia Policyjne testy - jak przebiegają

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto