Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Numer 19115 i Miejskie Centrum Kontaktu działają w Warszawie od dwóch lat

Piotr Wróblewski
Numer 19115 i Miejskie Centrum Kontaktu działają w Warszawie od dwóch lat
Numer 19115 i Miejskie Centrum Kontaktu działają w Warszawie od dwóch lat m. st. Warszawa / R. Motyl
Z okazji 2. urodzin Miejskiego Centrum Kontaktu Ratusz przygotował zestawienie. Okazuje się, że najaktywniejszy mieszkaniec od początku istnienia numeru 19115 zgłosił aż 427 spraw.

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 założono dokładnie 4 listopada 2013 roku. Od tego czasu przyjęto aż 563 tys. spraw. - Uruchomiliśmy Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 dla mieszkańców po to, aby ułatwić codzienne życie w Warszawie oraz aby kontakt z urzędem był bardziej przyjazny - mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy. - Dla nas jest to cenne źródło wiedzy o potrzebach mieszkańców, dzięki któremu możemy reagować na zgłaszane problemy i podejmować odpowiednie decyzje - dodaje.

Urzędnicy wyliczyli, że skoro przyjęli 563 tys. spraw. Największy odsetek, aż 70% stanowiły prośby o informację. Pozostały sprawy to interwencje, wolne wnioski i sprawdzenie statusu sprawy. Działalność centrum to głównie, bo aż w 84% rozmowy telefoniczne. Trwał one aż 54 tys. godzin, czyli w sumie ponad 6 lat. Jak podaje Ratusz: "W ostatnim roku na popularności zyskuje aplikacja mobilna - wykorzystywanie tej drogi komunikacji wzrosło o 50% w stosunku do pierwszego toku działalności 19115."

Jakie sprawy interesują mieszkańców? Przede wszystkim kwestia komunikacji miejskiej oraz sprawy związane z odpadami. Najwięcej zgłoszeń było z Mokotowa, najmniej z Wesołej. Sprawy, z jakimi mieszkańcy najczęściej zgłaszają się do Warszawa 19115 to zapytania o przejazdy komunikacji miejskiej oraz związane z odpadami. Najwięcej interwencji zgłaszają mieszkańcy Mokotowa, najmniej Wesołej.

Usługi "Warszawa 19115" służą przyjmowaniu spraw od mieszkańców i przekazywaniu ich do odpowiednich urzędników. Nad tym procesem czuwa każdego dnia ponad 50 konsultantów. Biuro jest otwarte 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziennie przyjmowanych jest 1066 spraw.

Z warszawskim centrum można kontaktować się telefonicznie, poprzez aplikację mobilną, czat na portalu internetowym oraz poprzez e-maila.


Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto