Jak donosi serwis sports.pl, umowa z Pepsi ma przynieść klubowemu budżetowi 6 mln euro rocznie. Wstępne rozmowy na temat umowy sponsorskiej na nazwę stadionu prowadzono również z firmą Coca-Cola i dwoma bankami.
Czytaj także: Polska zagra z Meksykiem na Legii?
Włodarze Legii wybrali jednak ofertę koncernu PepsiCo. Od momentu oddania do użytku obiektu funkcjonował on jako Stadion Miejski. Od przyszłego sezonu piłkarze Legii będą wybiegać na murawę Pepsi Areny. We wtorek montowano już specjalne reklamy oraz odbyła się sesja zdjęciowa zawodników "Wojskowych".
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?