Maciej Rytczak, nowy dyrektor wydziału kultury, promocji i turystyki przedstawił radnym z komisji promocji Rady Miasta nową koncepcję promocji stolicy Warmii i Mazur. Dyrektor zapewnił jednak, że „przedstawiony dokument to materiał roboczy i otwarty".
Omawiana koncepcja „Miasta – Ogrodu” nawiązuje do wizji Olsztyna, miasta parków, zieleni i jezior, naturalnych walorów grodu Kopernika. Eksponuje jednocześnie tożsamość Olsztyna, stolicy historycznej Warmii.
Jak mówi Maciej Rytczak: „opracowanie przedstawia strategiczne cele, konkretne produkty oraz działania i narzędzia marketingowe, które zostaną wykorzystane w promocji integralnie związanej z rozwojem Olsztyna. Czekamy na pomysły, sugestie, uwagi, również głosy krytyczne”.
Platformą konsultacji będzie strona Urzędu Miasta Olsztyn www.olsztyn.eu, gdzie można poznać szczegóły koncepcji promocji Olsztyna. Podczas spotkania zapowiedziano także współpracę z rodzimymi środowiskami i wszystkimi chętnymi, którzy podzielą się swoją opinią.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?