Jeżeli w placówce publicznej lub prywatnej lekarz odmówił informacji o leczeniu, przeprowadził zabieg bez zgody pacjenta lub ujawnił informacje osobom nieupoważnionym, czy też pacjent telefonicznie nie mógł zapisać się na wizytę do lekarza itp. – tego typu przypadki należy zgłaszać Rzecznikowi Praw Pacjenta. Bezpłatna infolinia 0 800 190 590 działa od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-21.00. Z telefonu komórkowego dzwonić można na numery (22) 833 08 85 i 635 59 96. Informacji udzielają prawnicy i specjaliści z zakresu ochrony zdrowia. Lista praw pacjenta dostępna jest pod adresem www.bpp.gov.pl
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?