(© archiwum)

Czy wiedziałaś, że pieprz i sól występują w różnych formach? Przekonaj się o tym, czy wykorzystujesz wszystkie ich możliwości.

Zamiast soli kuchennej zdrowiej jest wybrać sól morską, która zawiera mniej niezbyt zdrowego chlorku sodu. Ma też więcej wapnia, cynku czy żelaza. Jeszcze lepszym wyborem jest sól himalajska, która zawiera w swoim składzie aż 84 minerały bardzo łatwo wchłanialne przez organizm. Pieprz również występuje pod różnymi postaciami. Do dyspozycji mamy – oprócz czarnego – pieprz czerwony, zielony czy biały. Pieprz zielony jest miękki i aromatyczny. Biały ma cytrusowy smak, a czerwony wyróżnia się owocowym posmakiem i pasuje do serów czy sałatek.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!