Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Poluj na promocje w Factory Annopol i Factory Ursus

Informacja prasowa
Czy wizyta w galerii handlowej może zakończyć się wyprawą na safari? Wizyta między 9 a 11 maja w centrach Factory Annopol i Factory Ursus na pewno tak. W tych dniach organizowana jest druga odsłona akcji promocyjnej „Stylowe Safari”, podczas której Klienci ponownie staną przed szansą upolowania specjalnych rabatów i udziału w rywalizacji o nagrodę główną – podróż na prawdziwe safari.

Druga odsłona akcji pod hasłem „Stylowe Safari”

– W najbliższy weekend na naszych klientów czeka wiele atrakcyjnych okazji do upolowania. Akcja „Stylowe Safari” odbędzie się już po raz drugi. W tym czasie odwiedzający warszawskie centra Factory goście, będą mogli nie tylko złowić markowe produkty w niskich cenach, ale też stanąć oko w oko z możliwością ustrzelenia nagrody głównej, którą jest wyprawa na safari – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol i Factory Ursus.

„Stylowe Safari” to weekendowa akcja promocyjna, w ramach której wybrane salony, zlokalizowane
w centrach Factory Annopol i Factory Ursus, oferują specjalne zniżki na sprzedawany asortyment. Za każde wydane 150 zł, klienci mogą otrzymać kupon o wartości 10 zł lub rabat na kolejne zakupy. Dodatkowo, jeśli odpowiedzą na pytanie konkursowe, wezmą udział w rywalizacji o nagrodę główną w postaci wyprawy na safari. O tym, kto okaże się szczęśliwym zwycięzcą, zadecyduje losowanie, które odbędzie się po zakończeniu trzech wiosennych odsłon akcji promocyjnej.

– Akcja „Stylowe Safari” to wyjątkowa szansa dla poszukiwaczy wrażeń, którym nieobca jest idea smart shoppingu. Mamy nadzieję, że przygotowane specjalnie na tę okazję rabaty, skuszą wszystkich tropicieli promocji do wyruszenia na zakupy w centrach Factory Annopol i Factory Ursus – dodaje Kamila Błazik – Zachęcamy wszystkich klientów do wspólnej zabawy i życzymy powodzenia.

Odbiór kuponów zakupowych oraz rabatów możliwy będzie w specjalnym kiosku multimedialnym, który znajdzie się przy wejściu do centrum.

Akcja „Stylowe Safari” odbędzie się we wszystkich pięciu centrach outletowych Factory, tj. Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz w obu outletach w Warszawie.

# # #

FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.

Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.

Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol

FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryUrsus

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto