Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pop - up store H&M znika z FACTORY Annopol, ale nie bez śladu

Informacja prasowa
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysięcy złotych, wspierając tym samym jeden z realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.

100 tysięcy złotych dla Fundacji SYNAPSIS

Współpraca H&M z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Koncepcja pop-up store zakłada powstanie sklepu na określony czas. Charytatywny salon marki funkcjonował w warszawskim centrum ponad dwa miesiące, podczas których klienci mogli zrobić zakupy, złożyć życzenia podopiecznym Fundacji na specjalnie przygotowanych serduszkach lub nabyć przygotowane przez nich rękodzieła.

Dochód ze sprzedaży został już przekazany Fundacji. Dzięki finansowemu wsparciu, możliwe będzie rozszerzenie oferty terapeutycznej Ośrodka „Dom i Praca” w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem.

Miło nam poinformować, że kwota 100 tysięcy złotych trafiła już na konto Fundacji SYNAPSIS. Niezależnie od deklarowanego wsparcia, w ramach wolontariatu pracowniczego, H&M zorganizuje warsztaty dla podopiecznych Fundacji w zakresie odpowiedniego doboru stroju na różne okazje, a dla tych, którzy funkcjonują na otwartym rynku pracy, szkolenia dotyczące sposobów na udaną rozmowę kwalifikacyjną. Mamy nadzieję, że wiedza, którą uczestnicy zdobędą w trakcie zajęć, okaże się przydatna w ich życiu prywatnym i zawodowym – informuje Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.

Akcja charytatywna w Factory Annopol trwała dwa miesiące i włączyło się w nią ponad 100 tysięcy osób.

W prowadzeniu akcji pomagała nam grupa 55 wolontariuszy, którzy nie tylko zachęcali klientów do składania życzeń podopiecznym Fundacji SYNAPSIS, ale również opowiadali o jej działalności oraz
o celu tego przedsięwzięcia. Ku naszemu zaskoczeniu, na kartkach z życzeniami pojawiły się wpisy po angielsku, francusku, niemiecku, a nawet japońsku. Serduszkowymi rekordzistami okazały się dzieci, które ozdabiały swoje laurki uśmiechami, słoneczkami i innymi wspaniałymi rysunkami
– mówi Joanna Grochowska, Wiceprezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS.

H&M pop-up store został otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25 kwietnia, a jego zamknięcie nastąpiło 30 czerwca br. Powierzchnię przeznaczoną na sklep udostępniono na ten cel nieodpłatnie.

Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do akcji, dzięki której osoby z autyzmem otrzymają cenne wsparcie. Dziękujemy wszystkim za okazaną pomoc i zachęcamy do dalszego wspierania podopiecznych Fundacji SYNAPSIS oraz do udziału w kolejnych akcjach społecznych. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że Factory Outlet odwiedzają nie tylko smart shopperzy, ale i smart helperzy – mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol.

# # #

H&M
Firma H & M Hennes & Mauritz AB została założona w 1947 roku w Szwecji i jest notowana na NASDAQ OMX Stockholm. Koncepcją biznesową firmy jest oferowanie mody i jakości w najlepszej cenie. W grupie H&M działają także marki & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki oraz Weekday, a także koncept H&M Home. Grupa H&M ma ponad 3,200 sklepów w 54 krajach, wliczając rynki franczyzowe. W Polsce H&M obecny jest od 2003 roku i aktualnie w całym kraju funkcjonuje ponad 130 sklepów. W 2013 sprzedaż z VAT osiągnęła poziom 150,090 milionów SEK, a liczba pracowników przekroczyła 116,000.

Więcej informacji na www.hm.com.

Fundacja SYNAPSIS

Fundacja SYNAPSIS od 1989 roku realizuje misję pomocy dzieciom i osobom dorosłym z autyzmem oraz ich rodzinom. Prowadzi cztery placówki: ośrodek diagnostyczno-terapeutyczny, przedszkole terapeutyczne, ośrodek informacyjno-prawny oraz przedsiębiorstwo społeczne wraz domem treningowym dla dorosłych, czyli Ośrodek Dom i Praca. Placówka dla dorosłych daje możliwość rozwoju zawodowego oraz zapewnia rehabilitacje i terapię osobom z autyzmem.

Więcej informacji o Fundacji SYNAPSIS można znaleźć pod adresem: www.synapsis.org.pl

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto