W serwisie Midastry mają pojawiać się luksusowe oferty takie, jak usługi dostępne wyłącznie dla bogatych, gadżety, inwestycje i nieruchomości. Jak podaje portal innpoland.pl, nowa strona nad którą pracuje warszawska firma Risen (na zlecenie Direct Opportunities Network), ma być połączeniem Amazona i Facebooka.
Całość skierowana będzie wyłącznie do elit, arystokratów, gwiazd czy biznesmenów. Mają się tam znaleźć oferty wyselekcjonowane, niedostępne nigdzie indziej, a czasami dostępne wyłącznie przez moment. Jak wynika ze statystyk, taka forma sprzedaży dóbr luksusowych może trafić do ok. 40 tysięcy Polaków.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?