Prawie 3,5 miliona klientów w 3,5 miesiąca. Galeria Północna coraz bardziej popularna

Materiał informacyjny Galeria Północna
Nowa galeria handlowa na Białołęce pierwsze miesiące działalności ma już za sobą. To dobry czas na podsumowania - w czasie pierwszego kwartału kompleks odwiedziło prawie 3,5 miliona gości. Od dnia otwarcia do galerii dołączyło też jedenaście nowych marek.

200 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, kino Cinema City i fitness klub Calypso, hipermarket Carrefour, szeroka oferta kawiarni i restauracji, a do tego skate park, plenerowa siłownia, place zabaw dla dzieci czy ogród na dachu. Tak w skrócie przedstawia się oferta Galerii Północnej. Jej wrześniowe otwarcie budziło wiele emocji. Nic dziwnego - to w końcu pierwszy od 10 lat nowoczesny obiekt handlowy w stolicy. Pierwsza galeria handlowa na Białołęce.

W czasie pierwszego kwartału kompleks odwiedziło prawie 3,5 miliona gości. Skąd tak duży sukces? Mieszkańcom Białołęki brakowało miejsca, w którym znajdą popularne i lubiane sieci. Takie marki jak Reserved, Mohito, House i Cropp, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC przyciągają klientów. Nie bez znaczenia było wprowadzenie marek debiutujących w Polsce lub w Warszawie - Hamleys, 4faces, Homla, Newbie, czy salony odzieżowe Pink Woman, Zarina i Love Republic.

"Jednym z najchętniej odwiedzanych sklepów jest Hamleys, będący oficjalnym dostawcą zabawek na brytyjski dwór królewski. Nasi najmłodsi klienci pokochali bogatą ofertę sklepu i dodatkowe atrakcje dostępne w lokalu, takie jak labirynt luster czy tor wyścigów samochodowych" - podkreśla Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

Klienci chwalą sobie galerię za połączenie funkcji handlowej i rozrywkowej. Dodatkowo - wszystko stworzone jest z dbałością o środowisko. Na Białołęce mieszkają głównie rodziny z dziećmi i młodzi ludzie, którzy lubią spędzać czas poza domem. Z zadowoleniem przyjęto długo wyczekiwane otwarcie pierwszego na północy Warszawy lokalu popularnej sieci Bierhalle. Już na wiosnę zostanie on wyposażony w ogródek piwny, w którym znajdziemy m.in. trunek przygotowany specjalnie dla mieszkańców dzielnicy.

Nie brakuje również ciekawych wydarzeń. "W Galerii Północnej cyklicznie odbywają się spotkania z postaciami z ulubionych dziecięcych bajek i gier, imprezy modowe z udziałem blogerów i celebrytów czy atrakcje artystyczne organizowane m.in. we współpracy z Białołęckim Ośrodkiem Kultury i lokalnymi szkołami - podkreśla Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.

Ale to nie wszystko. Na wiosnę planowane jest uroczyste otwarcie ogrodu na dachu Galerii Północnej. "Będzie to nie tylko doskonałe miejsce do relaksu, ale także lokalizacja różnych ciekawych wydarzeń. Dla dzieci przygotujemy teatrzyki i animacje, dla dorosłych zajęcia sportowe. Co ciekawe, na ostateczny plan atrakcji wpływ będą mieli także nasi klienci" - dodaje Szkudlarek.

Inne nowości? Galeria nie wyklucza, że pojawią się nowe marki odzieżowe, sklepy z artykułami dla dzieci czy lokale usługowe. Niewykluczone, że wkrótce znajdziemy w niej również pocztę, szewca czy kolejne lokale z segmentu beauty&SPA. Wszystko po to, aby być bliżej ludzi.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Prawie 3,5 miliona klientów w 3,5 miesiąca. Galeria Północna coraz bardziej popularna - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto