Monika Czaplicka prowadzi fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach wizerunkowych i dbaniu o reputację w internecie. Napisała książkę „Zarządzanie kryzysem w social media” i jest jedną z najbardziej popularnych ekspertów zajmujących się tą tematyką.
O fakturze dowiedział się jeden z użytkowników Twittera, a o aferze napisały prawicowe media. "Uprzejmie donoszę, że jedną umową udało mi się wygenerować weekendowy kryzys, zniszczyć tlący się wizerunek miasta, pogrzebać wiarygodność blogerów i dobić lewicę, a to wszystko jeszcze przed obiadem" - ironicznie komentuje Czaplicka na fanpage'u "Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy". Tłumaczy też, że konsultacje dotyczyły nie tylko kryzysów, ale mediów społecznościowych jako takich.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?