Galeria Północna nabierze koloru
Oficjalne otwarcie Galerii Północnej miało miejsce nieco ponad rok temu – we wrześniu 2017 roku. To, czym przede wszystkim odróżniała się od innych centrów handlowych w Warszawie, to stonowany wizerunek budynku. Na każdej galerii handlowej w stolicy umieszczone są pstrokate logotypy marek, których salony znajdziemy w tymże miejscu. W Północnej było inaczej. Włodarze inwestycji wynegocjowali z markami, aby ich loga na fasadzie budynku występowały wyłącznie w biało-czarnych barwach. Wizualną estetyką galerii mieszkańcy Białołęki mogli nacieszyć się do niedawna. Jedna z firm zbuntowała się i za zgodą władz centrum handlowego umieściła na budynku logo w oryginalnych, żółto-pomarańczowych barwach. Jej śladem poszły kolejne przedsiębiorstwa, co za tym idzie Galeria Północna zaczyna przypominać wspomniane wielobarwne molochy handlowe.
Jak dowiedział się portal Tu Stolica – zmiana jest zamierzona i wkrótce wszystkie logotypy na fasadzie budynku nabiorą swych oryginalnych kolorów.
- Zarząd obiektu we współpracy z architektami podjął decyzję o wymianie monochromatycznych logotypów na kolorowe. Decyzja podyktowana jest chęcią ożywienia wyglądu budynku, a przede wszystkim zwiększenia widoczności i rozpoznawalności naszych najemców. Część z nich zadeklarowała już chęć zmiany i te logotypy w wersji kolorowej pojawiły się na fasadzie Galerii Północnej – powiedziała portalowi Tu Stolica Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?