Skrzyżowanie przy Polu Mokotowskim przejdzie metamorfozę. Nareszcie powstaną nadziemne przejścia do przystanków tramwajowych

Joanna PostrzednikZaktualizowano 
Skrzyżowanie przy Polu Mokotowskim będzie bezpieczniejsze. Drogowcy zbudują windy, nowe przejścia dla pieszych i ścieżki rowerowe
Skrzyżowanie przy Polu Mokotowskim będzie bezpieczniejsze. Drogowcy zbudują windy, nowe przejścia dla pieszych i ścieżki rowerowe zdm.waw.pl
Pole Mokotowskie, Warszawa. Skrzyżowanie al. Niepodległości z Batorego zostanie przebudowane. Wszystko po to, aby było bezpieczniej. W planach są dodatkowe przejścia dla pieszych, nowa sygnalizacja świetlna, ścieżka rowerowa i co najważniejsze - naziemne dojścia do przystanków tramwajowych znajdujących się nad stacją metra Pole Mokotowskie. Dalsza część informacji poniżej.

Skrzyżowanie przy Polu Mokotowskim do remontu

ZDM ogłosiło przetarg na przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu al. Niepodległości z ulicą Batorego i Rakowiecką. Drogowcy zbudują też nowe przejścia dla pieszych, przejazd dla rowerów, fazy do skrętu w lewo (z al. Niepodległości w obu kierunkach), a co najistotniejsze - naziemne dojścia do przystanków tramwajowych znajdujących się nad stacją metra Pole Mokotowskie, o które mieszkańcy Warszawy apelowali od bardzo dawna.

Al. Niepodległości przejdzie metamorfozę

W ubiegłym roku ZDM rozstrzygnęło przetarg na 14 sygnalizacji wzdłuż al. Niepodległości. Będą one skoordynowane w celu uzyskania tzw. “zielonej fali” na kolejnych skrzyżowaniach. Do poprawek pójdzie również geometria skrzyżowań. Powstaną kolejne drogi i przejazdy rowerowe, a także nowe przejścia dla pieszych.

ZOBACZ TEŻ: Osiedla o których mówi cała Warszawa. Drugich takich nie znajdziecie w całym mieście

Osiedla o których mówi cała Warszawa. Drugich takich nie zna...

Wideo

Materiał oryginalny: Skrzyżowanie przy Polu Mokotowskim przejdzie metamorfozę. Nareszcie powstaną nadziemne przejścia do przystanków tramwajowych - Warszawa Nasze Miasto

Komentarze 7

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
G
Gość

Witam, umówię się z Mężczyzną na skromne i niejawne spotkania. Mam 21 wiosen jestem po rozstaniu i nie chce mężczyzny na stałe. Zapraszam do kontaktu przez ten serwis : www.czatkobiet.pl/ania23

zgłoś
B
Bior
2019-05-11T07:29:12 02:00, Bior:

Najbezpieczniejsze jest rozdzielenie ruchu pieszego i kołowego, a ostatnio panuje trend odwrotny, tam gdzie był rozdzielony wprowadza się go na jezdnię. To może, skoro oieszych wouszczamy na jezdnie, wpuśćmy auta na chodniki? Będzie jeszcze "bezpieczniej"...

2019-05-11T09:47:50 02:00, Rafal:

Przejscie dka pieszych to skrzyzowanie pasa dla samochodow z pasem dla pieszych. Analogia do Twojego argumentu twojej argumentacji piesi powinni miec prawo chodzenia po ulicy jak chca i gdzie chca. Nie zapominaj ze kazdy z nas jest pieszym, również Ty. Tworzenie miasta tylko dla kierowcow jest błędnym kołem bo zmusza do przesiadania sie do samochodow kolejnych ludzi. Gdyby pieszych nie bylo na chodnikach i PdP to za pewne siedzieliby w samochodach czyli jeszcze zwiekszali ruch. Naprostszy przyklad to droga dzieci do szkół. Kiedys chodzily same, teraz rodzice podwoza, bo niebezpiecznie. A dlaczego?

Piesi mają prawo do chodzenia po ulicy, to wynika z Kodeksu drogowego. Nawet w mieście, jeśli do przejścia jest więcej, niż 100 metrów i nie jest to trasa szybkiego ruchu lub autostrada. Samochód nie może przejechać chodnikiem, jeśli do skrzyżowania jest więcej, niż 100 m. Tyle w temacie analogii.

W Stanach są miasta bez chodników... Ot, taka ciekawostka...

Więcej nauki przepisów ruchu drogowego w szkołach... Może pół na pół z religią?

zgłoś
R
Rafal
2019-05-11T07:29:12 02:00, Bior:

Najbezpieczniejsze jest rozdzielenie ruchu pieszego i kołowego, a ostatnio panuje trend odwrotny, tam gdzie był rozdzielony wprowadza się go na jezdnię. To może, skoro oieszych wouszczamy na jezdnie, wpuśćmy auta na chodniki? Będzie jeszcze "bezpieczniej"...

Przejscie dka pieszych to skrzyzowanie pasa dla samochodow z pasem dla pieszych. Analogia do Twojego argumentu twojej argumentacji piesi powinni miec prawo chodzenia po ulicy jak chca i gdzie chca. Nie zapominaj ze kazdy z nas jest pieszym, również Ty. Tworzenie miasta tylko dla kierowcow jest błędnym kołem bo zmusza do przesiadania sie do samochodow kolejnych ludzi. Gdyby pieszych nie bylo na chodnikach i PdP to za pewne siedzieliby w samochodach czyli jeszcze zwiekszali ruch. Naprostszy przyklad to droga dzieci do szkół. Kiedys chodzily same, teraz rodzice podwoza, bo niebezpiecznie. A dlaczego?

zgłoś
H
HEHE!!!

jesli to skrzyzowanie bedzie przebudowywane w tempie przebudowy krotkiego odcinka gorczewskiej miedzy okopowa i mlynarska to zycze powodzenia, na gorczewskiej juz pol roku buduja sciezke rowerowa , wymieniaja krawezniki i ukladaja chodniki , wszystko to na odcinku okolo 500 metrow FARSA!!

zgłoś
h
hehe

kolejne przejazdy rowerowe, likwidacja strzalek, przejcia na powierzchni, czyli wieksze korki na wszystkich kierunkach skrzyzowania, wieksza ilosc pylu z klockow hamulcowych, spalin czyli smogu ale za to lobby rowerowe w zarzadzie drog miejskich bedzie szczesliwe

zgłoś
B
Bior

Najbezpieczniejsze jest rozdzielenie ruchu pieszego i kołowego, a ostatnio panuje trend odwrotny, tam gdzie był rozdzielony wprowadza się go na jezdnię. To może, skoro oieszych wouszczamy na jezdnie, wpuśćmy auta na chodniki? Będzie jeszcze "bezpieczniej"...

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3