(© Polskapresse)

„Boczki” to częsty problem wielu pań. Aby się ich pozbyć, warto zadbać o swoją dietę i regularnie wykonywać 3 proste ćwiczenia.

Aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej z okolic talii, wystarczy zapoznać się z trzema ćwiczeniami. Skłony boczne to jedno z najbardziej skutecznych ćwiczeń na tzw. boczki. Aby je wykonać, należy rozstawić stopy na szerokość bioder i ułożyć ręce wzdłuż ciała. Potem trzeba sięgnąć ręką w kierunku podłogi. Następne ćwiczenie to skręty tułowia przy lekko ugiętych kolanach. Trzecie ćwiczenie wykonuje się, leżąc z wyprostowanymi rękoma oraz nogami. Palce stóp należy skierować w kierunku sufitu, potem unieść ręce i nogi naraz. W takiej pozycji trzeba zostać przez kilka sekund.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!