Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Spotkanie o e-marketingu dla branży budowlanej w Szczecinie

red.
Mat. prasowe
Akademia e-Marketingu ClearSense dla branży budowlanej już 28 marca na Targach BUD-GRYF w Szczecinie.

Jak wykorzystać narzędzia e-marketingu do promocji firmy z branży budowlanej? Na co położyć nacisk: na dobry serwis, pozycjonowanie czy też kampanie AdWords? Media wieszczą koniec kryzysu branży budowlanej już od połowy ubiegłego roku. Czy Twoja firma jest dobrze przygotowana do zmagań z konkurencją?
Zapraszamy na Akademię e-Marketingu skierowaną do sektora budowlanego. Konferencja odbędzie się w Szczecinie 28 marca 2015 w ramach Targów BUD-GRYF. Wszystkie szkolenia poprowadzą eksperci z Agencji Interaktywnej ClearSense.

Międzynarodowe Targi Szczecińskie to miejsce spotkań przedsiębiorców z całej Europy. Misja targów to prezentacja nowości technologicznych i trendów branżowych oraz wymiana wiedzy i doświadczeń. Tegoroczna impreza jest zatem doskonałą okazją, by zaprosić wystawców do udziału w Akademii e-Marketingu ClearSense.

Trzeba pamiętać, że o wyborze kontrahenta, zarówno w przypadku klientów indywidualnych, jak i biznesowych, bardzo często decyduje pierwszy kontakt już w wyszukiwarce Google. Planując działania w zakresie marketingu internetowego warto zrobić audyt własnej witryny, przeanalizować założenia jej pozycjonowania oraz zrozumieć mechanizmy kampanii Google AdWords. To tylko część tematów Akademii e-Marketingu ClearSense, w trakcie której będzie można również posłuchać o trendach w nowoczesnym marketingu oraz przy wsparciu specjalistów zaplanować najważniejsze kroki strategii marketingowej dla własnej firmy.

- Targi to jedyne miejsce, które w jednym czasie generuje kontakty handlowe, promuje firmę i sprzedaje produkt. To najlepsza forma marketingu bezpośredniego, którą budujemy od ponad 20 lat. Na naszych targach BUD-GRYF wyrosły firmy, które są obecnie liderami w branży. Wybierają one targi, jako sposób dotarcia do regionów rozwijających się – jakim jest zachodniopomorskie. Tutaj powstają strefy ekonomiczne, inwestycje, biurowce i nowe miejsca pracy, czyli rynek chłonny na nowe produkty i usługi. Dlatego zarówno lokalne, jak i ogólnopolskie firmy chcąc dotrzeć do klienta indywidualnego, realizują swoje cele na targach w Szczecinie – mówi Małgorzata Lis, Prezes Międzynarodowych Targów Szczecińskich.

Tegoroczne Targi Bud-Gryf i Energia odbędą się w dniach 27-29 marca w Centrum Wystawowym Międzynarodowych Targów Szczecińskich przy ulicy Struga 6-8.

Impreza gromadzi co roku ok. 200 wystawców i blisko 8000 zwiedzających. Dla osób i firm działających w branży budowlanej i energetycznej targi są jednym z najważniejszych w województwie zachodniopomorskim wydarzeń, które sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych i ułatwia spotkania bezpośrednie z Klientami.

Akademię e-Marketingu ClearSense poprowadzą doświadczeni trenerzy oraz specjaliści posiadający wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji:

Łukasz Lewczuk - pasjonat SEO i SEM, praktyk i teoretyk dobrego, białego internetu, wieloletni freelancer, w e-temacie od 2007. Na co dzień Head of SEO w agencji interaktywnej Clearsense.SEO-wychowanek Cezz'yego.

Honorata Lemiesz-Przywara - Training & Business Development Manager z 9-letnią praktyką w sprzedaży, specjalizująca się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży.

Anna Pszczółkowska - Training & Business Development Partner ClearSense. Posiada 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Piotr Dębski - CMO w ClearSense. Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w branży Internetowej. Odpowiedzialny za strategię i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia wysokiego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów i usług ClearSense.

Mariusz Dawidziuk - certyfikowany Trener Google AdWords. Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi, planuje i realizuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów ClearSense.

Marcin Durzyński - Dyrektor Sprzedaży ClearSense. Z branżą interaktywną związany praktycznie od początku jej obecności na polskim rynku reklamy. Manager i strateg z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem handlowym. Skutecznie projektuje i rozwija z sukcesem struktury i procesy sprzedaży. Z ClearSense związany od 2010 roku.

Monika Wołkowicz – Wyszomirska - Social Media Manager w ClearSense. Od 2011 r. praktyk strategii w mediach społecznościowych dla MŚP, szczególnie na Facebooku. W ClearSense zarządza działem zajmującym się tworzeniem i wdrażaniem strategii w mediach społecznościowych dla Klientów ClearSense.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Akademii: www.akademiaclearsense.pl.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto